پیام تسلیت سردار کارگر در پی درگذشت حجت‌الاسلام «سید محسن شفیعی»

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پی درگذشت فرزند حضرت آیت الله «سید علی شفیعی» عضو محترم مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی را صادر کرد.
کد خبر: ۵۱۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ - 20March 2022

پیام تسلیت سردار کارگر در پی درگذشت حجت‌الاسلام شفیعیبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پی درگذشت فرزند حضرت آیت الله سید علی شفیعی عضو محترم مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

«حضرت آیت الله سیدعلی شفیعی
عضو محترم مجلس خبرگان رهبری

با درود و صلوات بر حضرت محمد وآل محمد(ص) واهدا سلام

با احترام درگذشت فرزند گرامیتان، روحانی مجاهد و روایتگر راهیان نور، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محسن شفیعی»(رحمت الله علیه) موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

این روحانی گرانقدر و رزمنده ایثارگر که درس آموخته مکتب ائمه معصومین (ع) و از مروجان اندیشه والای بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در جایگاه مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان و از راویان سال های حماسه و ایثار بود، عمر بابرکت خویش را خالصانه و متعهدانه در خدمت به اسلام و شهدای والامقام دفاع مقدس سپری نمود و تا واپسین ساعات عمر خود نیز روایتگر رشادت های رزمندگان اسلام در دوران پرافتخار دفاع مقدس به ویژه شهدای هویزه بود.

اینجانب درگذشت آن سرباز ولایت را به خاندان معظم و بیت مکرم، جامعه دانشگاهی، حوزوی و مردم قدرشناس خوزستان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید، غفران و رحمت الهی و همنشینی با برادر شهیدش و برای بازماندگان به ویژه حضرتعالی صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نمایم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار