بیانیه خانواده شهدا و ایثارگران در محکوم کردن جنایت اخیر آل سعود

خانواده شهدا و ایثارگران در محکوم کردن جنایت اخیر آل سعود بیانیه‌ای صادر کردند.
کد خبر: ۵۱۲۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ - 20March 2022

بیانیه خانواده شهدا و ایثارگران در محکوم کردن جنایت اخیر آل سعودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، بیش از هزار نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و «هیئت فرزندان شهدای اسلام» در محکوم کردن جنایت آل سعود و حاکمان کشور خونخوار عربستان بیانیه‌ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

وقت آن است که ما که وارثان این خون ها و بازماندگان جوانان و شهدای به خون خفته هستیم ، از پای ننشینیم تا فداکاری آنها را به ثمر برسانیم. شهادت هدیه ای است از جانب خدای تبارک و تعالی برای آن کسانی که لایق هستند.

امام خمینی(ره)

سلام بر همه آزادگان حق طلب از همه ادیان توحیدی ،به ویژه شهدای شیعیان حق جو و ازادی خواه شبه جزیره حجاز

و سلام بر شهیدان به خون خفته و خانواده های معزز شان

برای امتی که پیشرفت دیانتش و اهتزاز پرچم حقانیتش تنها با شهادت و شهادت طلبی مخلص ترین و پاکبازترین افراد مکتبی حاصل شده است، شهادت برنده ترین سلاح و بالاترین نشانه حقانیت و پایداری است .

مشخصا در مورد ملت ایران باید گفت در تاریخ انقلاب شکوهمند ما و در سابقه هشت سال دفاع مقدس مان که با دست خالی در مقابل همه دنیای کفر و الحاد ایستاده بودیم، بالاترین سلاح ما شهادت مردان مخلص و ایثارگر بود و رهبران ما مخصوصا حضرت امام خمینی (ره) به شهادت و شهادت طلبی افتخار می کنند و شهادت را نه تنها موجب شکست و خسارت نمی دانند، بلکه مایه مباهات و پیشرفت و موفقیت در آرمان های والای مکتبی و الهی تلقی می کنند ومیفرماید:ملتی که شهادت دارد،اسارت ندارد.

خبر تکان دهنده اعدام شماری از مجاهدین شیعه به دست رژیم خونخوار عربستان، وجدان همه ازادیخواهان و نوع دوستان جهان را باید بیدار کند و فریاد اعتراض و حق خواهی شان را باید به فلک برساند. دریغ و درد که امپراتوری تبلیغاتی حاکم بر رسانه های جهان تنها در خدمت دروغ پراکنی و هیاهوافکنی در فضای افکار عمومی و در راستای منافع و مصالح اربابان مستکبراست به گونه ای که هر سیاهی و زشتی را در چشم مردمان بیارایند و هر حق و حقیقتی را کتمان یا وارونه بنمایانند.

سازمان های بین المللی و نشست های گاه وبی گاه آنها در دفاع از حقوق بشر هم جز دستمایه ای برای اغراض سلطه جویانه و فریبکارانه آنها نیست.

این است که در قبال جنایت های بیشرمانه و نقض آشکار حقوق انسان ها در خطه حجاز توسط رژیم سفاک آل سعود هیچ واکنش و اعتراض و مخالفتی ابراز نمی شود، حتی وقتی که کودک سیزده ساله ای را بی گناه دستگیر و زندانی و پس از یک دوره حبس ده ساله اعدام می کنند،کجایند مدعیان کنوانسیونهای حقوق کودک؟!

ما خانواده های شهدای ایران اسلامی بدینوسیله مراتب همدردی و تسلای خود را خدمت خواهران و برادران حجازی خود که در سوگ مردان سترگ مجاهدشان نشسته اند، همراه با بیزاری و نفرت از رژیم آل سعود و جنایات و فجایع این رژیم اعلام می داریم.

و از درگاه حضرت سبحان نابودی همه دشمنان انسانیت از جمله رژیم آل سعود را طلب می کنیم و گلایه و شکوه خویش را از این همه مظلومیت برادران و خواهران مان در شبه جزیره عربستان و در همه مناطق سکنای دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به محضر امام زمان مان عج عرضه می داریم.

امیدمان این است که باظهور وقیام هرچه نزدیکتر آخرین ذخیره امامت و ولایت، حضرت حجة ابن الحسن العسکری عج، بساط سلطه و ستم وسفاکی همه مستکبران و ستمگران جهان به دست با کفایت مولای مان برچیده شود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار