دبیر جشنواره شهادت قلم خبر داد؛

راه یابی ۴۷ اثر به بخش نهایی جشنواره ملی فیلم‌نامه نویسی «شهادت قلم»

«ابوذر» از رهیابی ۴۷ اثر به بخش نهایی جشنواره ملی فیلمنامه نویسی شهادت قلم و برگزاری مراسم اختتامیه آن در سوم خرداد ۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر: ۵۱۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ - 20March 2022

راه یابی ۴۷ اثر به بخش نهایی جشنواره ملی فیلم‌نامه نویسی «شهادت قلم»«رضا ابوذر» دبیر جشنواره ملی فیلمنامه نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت «شهادت قلم» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم، اظهار داشت: از زمان تشکیل دبیرخانه این جشنواره تا پایان فرصت اعلام شده، ۳۰۰ فیلمنامه کوتاه دریافت شده است.

وی با اشاره به تشکیل هیات انتخاب آثار عنوان کرد: هیات مذکور متشکل از «مهدی داودآبادی»، «داود جلیلی» و «فاطمه علیمرادی» از فیلمنامه نویسی و داوران استان، آثار دریافت شده از سراسر کشور را بررسی کردند و ۴۷ اثر را شایسته رقابت در مرحله نهایی جشواره دانستند.

دبیر جشنواره ملی شهادت قلم افزود: بعد از تعطیلات نوروز، هیات داوران که اسامی آن‌ها متعاقبا اعلام می‌شود، آثار برگزیده را معرفی خواهند کرد.

وی یادآور شد: مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان نهایی نخستین جشنواره ملی فیلمنامه نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت، سوم خرداد سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

جشنواره «شهادت قلم» در قالب ملی با همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و بنیاد هنر و دفاع مقدس تهران و با موضوعات دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، مقاومت، شهدای وطن و مدافعان سلامت و بخش ویژه سردار شهید مهدی زین الدین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار