ما مقاوم هستیم/ دقایقی پیش صورت گرفت؛

ادای احترام معاون اول رئیس جمهور به شهدای گمنام مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول

«محمد مخبر» که به صورت غیررسمی به شهرستان دزفول زادگاه خود سفر کرده با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول بر مزار شهدای گمنام این مرکز حاضر شد و به مقام شامخ آن ها ادای احترام کرد.
کد خبر: ۵۱۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷ - 22March 2022

ادای احترام معاون اول رئیس جمهور به شهدای گمنام مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفولبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «محمد مخبر» معاون اول رییس جمهور که به صورت غیررسمی به شهرستان دزفول زادگاه خود سفر کرده امروز با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول بر مزار شهدای گمنام این مرکز حاضر شد و به مقام شامخ آن ها ادای احترام کرد.

سردار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، سرهنگ پاسدار «محمدرضا لیلی زاده» فرمانده سپاه دزفول و سرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول نیز معاون اول رییس جمهوری را در این مراسم همراهی کردند. 

 موزه دفاع مقدس دزفول در مساحت ۱۶ هزار و ۴۲۰ متر دارای یک موزه مسقف است که ۱۵۰ هزار سند مکتوب، ۲۳۰ هزار قطعه عکس، ۵۰ هزار دقیقه صوت و ۱۹ هزار حلقه فیلم از دوران دفاع مقدس در آن نگهداری می‌شود. این موزه دارای بخش‌هایی همچون کتابخانه تخصصی جنگ، واحد اسناد، گروه روایتگری دزفول و یادمان هشت شهید گمنام و برخی تجهیزات نظامیِ به غنیمت گرفته شده از دشمن بعثی از جمله انواع تانک، نفربر، توپ و ضدهوایی است که هر ساله میزبان خیل عظیم کاروان های راهیان نور نیز می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار