ما مقاوم هستیم/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

صداوسیما می تواند نقش مهمی در معرفی ظرفیت بزرگ راهیان نور داشته باشد

سردار مرادحاجتی گفت: صداوسیما می تواند به عنوان یک رسانه فراگیر نقش مهمی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و همچنین معرفی ظرفیت بزرگ راهیان نور داشته باشد و ما خوشحالیم که رسانه های متعهد و ارزشی دیگر نیز همه توان خود را برای تقویت راهیان نور به کار می برند.
کد خبر: ۵۱۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴ - 23March 2022

صداوسیما می تواند نقش مهمی در معرفی ظرفیت بزرگ راهیان نور داشته باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در محل بیستمین نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه شکاری وحدتی دزفول و در برنامه تلویزیونی شبکه سراسری اظهار داشت: ارتش مقتدر ما با سلیقه ای بسیار خوب و مخاطب شناسی منحصر به فرد خود محتوا و نمایشگاه جالبی را برای مخاطبان و زائران راهیان نور تدارک دیده است.

وی افزود: صداوسیما می تواند به عنوان یک رسانه فراگیر نقش مهمی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و همچنین معرفی ظرفیت بزرگ راهیان نور داشته باشد و ما خوشحالیم که رسانه های متعهد و ارزشی دیگر نیز همه توان خود را برای تقویت راهیان نور به کار می برند.

سردار مرادحاجتی گفت: این نمایشگاه توانسته گوشه ای از نقش بی بدیل نیروی هوایی و خلبانان شجاع ما را در دوران دفاع مقدس به معرض نمایش بگذارد و نسل جوان ما که در قالب های راهیان نور به شهرهای مقاوم دزفول و اندیمشک سفر می کنند نیز از این همه ظرفیت مقتدرانه نیروهای مسلح بهره مند شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: تولید محتوا و کار فرهنگی پیوست حرکت راهیان نور باید همراه با مخاطب شناسی و نگاه زیبای هنرمندانه در جهت جهاد تبیین مکتب دفاع مقدس نیز گام بردارد تا تاثیر بیشتر و بهتری بر نسل امروز ما بگذارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها