ما مقاوم هستیم/ خادم اردوگاه شهید جعفرزاده مازندران مطرح کرد؛

حضور در راهیان نور برای تداوم راه مدافعان حرم جهت خادمی شهدا

«حسینی» گفت: شهدای مدافع حرم قبل از اینکه ما به اینجا بیایم، خادم شهدا بودند. شهید بلباسی هم خادم شهدا بود و ما هم در خدمت زائرین هستیم و راه شهدا را ادامه می‌دهیم.
کد خبر: ۵۱۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵ - 24March 2022

به دعوت شهید «بلباسی» خادم شهدا شدمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید جواد حسینی» خادم اردوگاه شهید جعفرزاده مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک عید و سال نو اظهار داشت: در سازمان عمران شهرداری ساری مشغول به کار هستم و سال‌ها آشپزی می‌کردم و کارم آشپزی بود؛ در هیئت‌ها خیلی فعال بودم در هئیت قمر بنی‌هاشم ساری به عنوان آشپز کار می‌کردم.

وی با اشاره به اینکه یک شب خواب شهید محمد بلباسی را دیدم و ایشان مرا به راهیان نور دعوت کرد، گفت: این اولین بار بود که به ارهیان نور اعزام و خادم شدم.

حسینی با بیان اینکه من در طول عمرم یک لحظه شهید بلباسی را در مراسم تشییع شهدای غواص در ساری دیدم، افزود: زمانی بود که در ایستگاه صلواتی مشغول به فعالیت بودم و هیچ برخوردی با شهید نداشتم؛ همان خوابی که دیدم موجب شد به اینجا بیایم و برای زائرین آشپزی کنم.

این خادم شهدا ادامه داد: یک ماه قبل از اعزام به راهیان نور این خواب را دیدم و پس از آن «یوسف بارانی» مسئول هیئت قمر بنی هاشم با هماهنگی سرهنگ صادقی به من زنگ زدند و گفتند می‌توانی به اینجا بیایی و برای زائرین آشپزی کنی که من هم قبول کردم و گفتم مشکلی ندارم و کار برای شهدا خواسته من است.

حسینی اضافه کرد: اینکه به دعوت شهید بلباسی به راهیان نور آمدم و خادم شهدا شدم، خوشحالم و افتخار می‌کنم و با جان و دل برای زائرین شهدا آشپزی می‌کنم؛ هر سال اگر توفیق باشد باز هم به راهیان نور می‌آیم و خادم شهدا می‌شوم.

وی خاطرنشان کرد: همه خادمین در اینجا با خلوص نیت کار می‌کنند هرچند کار‌ها سخت است، اما ما مدیون خون شهدا هستیم و این شهدا بودند که آرامش و امنیت را نصیب ما کردند.

حسینی بیان داشت: شهدای مدافع حرم قبل از اینکه ما به اینجا بیایم، خادم شهدا بودند. شهید بلباسی هم خادم شهدا بود و ما هم در خدمت زائرین هستیم و راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها