ما مقاوم هستیم/ مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد:

راه اندازی دو مرکز درمانگاهی و پایگاه‌های امداد و نجات در مناطق عملیاتی جنوب

خدادادی گفت: دو مرکز درمانگاهی موقت در محورهای عملیاتی دوران جنگ تحمیلی و برپایی پایگاه‌های امداد و نجات در مناطق عملیاتی راه اندازی شده است.
کد خبر: ۵۱۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵ - 24March 2022

راه اندازی دو مرکز درمانگاهی و پایگاه‌های امداد و نجات در مناطق عملیاتی جنوببه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «علی خدادادی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان امروز در گفت‌وگو با جمعی از اصحاب رسانه از ارائه خدمات امدادی و درمانی به زائران مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در قالب کاروان‌های راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: دو مرکز درمانگاهی موقت در محورهای عملیاتی دوران جنگ تحمیلی و برپایی پایگاه‌های امداد و نجات در مناطق عملیاتی راه اندازی شده است.

وی افزود: از ابتدای طرح نوروزی تا کنون بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ نفر از زائران سرزمین های نور با مراجعه به مراکز درمانی و پایگاه‌های امدادی از خدمات درمانی، سلامت محور و امدادی این جمعیت بهره مند شده‌اند.

خدادادی از درمان سرپایی یک هزار و ۷۳۰ نفر نیز خبر داد و گفت: ۹ مصدوم نیز طی این مدت به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان یادآور شد: از زائران و کاروان های راهیان نور درخواست می‌شود که از معابر پیش بینی شده تردد کرده و از ورود به سایر فضاهای مناطق عملیاتی به دلیل وجود مین‌ها و مهمات منفجر نشده بازمانده از زمان دفاع مقدس و خطر انفجار آنها اجتناب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار