حزب‌الله لبنان: در برابر اشغالگری اسرائیل و توطئه‌های آمریکا تسلیم نمی‌شویم

شیخ نعیم قاسم در سخنانی تاکید کرد که حزب‌الله به هیچ قیمتی اشغالگری رژیم صهیونیستی را نخواهد پذیرفت و در مقابل توطئه‌ها و نقشه‌های آمریکا تسلیم نمی‌شود.
کد خبر: ۵۱۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲ - 27March 2022

در برابر اشغالگری اسرائیل و توطئه‌های آمریکا تسلیم نخواهیم شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المنار، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در همایشی انتخاباتی اظهار داشت: حزب‌الله همواره پشتیببان ارتش بوده و هیچ وقت نگفتیم که ما جایگزین ارتش هستیم، بلکه ارتش باید به وظیفه خود در حمایت از لبنان و آزادسازی اراضی اشغالی عمل کند.

وی افزود: به ما می‌گویند شما چه کاری برای مردم انجام دادید و دولت در حال فروپاشی است. من از شما می‌پرسم که شما چه کاری کردید؟ ما علیه فساد اعلام جنگ کردیم و تجربه نمایندگی و وزارتی پیشگامی را ارائه کردیم.

معاون دبیرکل حزب‌الله تاکید کرد: سلاح ما جنوب لبنان و بقاع غربی را آزاد کرد و موجب اخراج داعش و النصره شد و با اسرائیل توازن بازدارندگی ایجاد کرد و اگر سلاح مقاومت نبود، لبنان هر روز با تجاوز رژیم صهیونیستی مواجه بود.

شیخ نعیم قاسم ادامه داد: ما به هیچ قیمتی اشغال اراضی خود توسط اسرائیل را نخواهیم پذیرفت و در مقابل توطئه‌ها و طرح‌های آمریکا تسلیم نمی‌شویم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار