ما مقاوم هستیم/ سرلشکر باقری در بازدید از موزه دفاع مقدس دزفول:

دزفول پایتخت و الگوی مقاومت است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول گفت: پایتخت مقاومت و شهر نمونه بودن لایق مردم انقلابی دزفول است که همیشه به بهترین شکل ممکن در صحنه‌ها نقش‌آفرینی کرده‌اند.
کد خبر: ۵۱۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷ - 27March 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح که روز گذشته (شنبه) برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و حضور در جمع راهیان نور وارد خوزستان شده بود امروز ضمن بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول به شهدای گمنام این مرکز ادای احترام کرد.

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار «احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا، سردار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور و سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز در این بازدید، سرلشکر باقری را همراهی کردند.

سرلشکر باقری در این بازدید ضمن ابراز رضایت از محتوای غنی و هنری موجود در این موزه به نقش برجسته مردم دزفول در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: پایتخت مقاومت و شهر نمونه بودن لایق مردم انقلابی دزفول است که همیشه به بهترین شکل ممکن در صحنه‌ها نقش‌آفرینی کرده‌اند.

بازدید از مناطق عملیاتی، یادمان‌ها و موزه‌های دفاع مقدس و حضور در جمع زائران راهیان نور از اهداف سفر دو روزه رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح به خوزستان است.

دزفول پایتخت و الگوی مقاومت است + تصاویر

دزفول پایتخت و الگوی مقاومت است + تصاویر

دزفول پایتخت و الگوی مقاومت است + تصاویر

دزفول پایتخت و الگوی مقاومت است + تصاویر

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها