یادداشت دفاع پرس؛چرا مرگ بر آمریکا؟

تضعیف روحیه ی استکبار ستیزی با حذف شعار "مرگ بر آمریکا"

دشمنان این مرزو بوم می خواهند با تضعیف روحیه ی استکبار ستیزی در ایران موانعی را سد راه پیشرفت و استقلال کشور ایجاد کنند تا بتوانند در همین راستا ایران را زیر سلطه خود قرار دهند. لذا در همین راستا در صدد حذف شعار "مرگ بر امریکا" هستند و تلاش های زیادی در این امر انجام داده اند و با ترفند توافقات هسته ای کار خود را پیش می برند.
کد خبر: ۵۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱ - 17August 2015

تضعیف روحیه ی استکبار ستیزی با حذف شعار

به گزارش سرویس اجتماعی دفاع پرس_ طیبه کرانی: این روزها در بین مردم صحبت هایی رد و بدل می شود که چرا باید ما بگوییم مرگ بر آمریکا؟ یا چرا مرگ بر آمریکا؟ اصل شعار مرگ و برائت از دشمنان و اعلام تنفر از کفار و مستکبران، دارای مبانی عقیدتی و دینی بوده و در فرهنگ و ادبیات اسلامى موارد متعددى یافت مىشود که خداوند و بزرگان دین مشرکان، ظالمان و مستکبران و... را لعن و نفرین کردهاندو بر آنها مرگ فرستادهاند از جمله این آیات: ان الذین یؤذوناللّه و رسوله لعنهمالله فى الدنیا و الاخرة، (احزاب، آیه 57). قتل اصحاب الاخدود؛ مرگ بر شکنجهگران صاحب گودال آتش، (بروج، آیه 4).

وحالا چرا مرگ بر آمریکا؟ با در نظر گرفتن ابعاد توطئه و جنایت آمریکا علیه مردم ایران و سایر ملل مظلوم جهان وخصومت و دشمن آشکار آن با دین اسلام، شکى باقى نمىماند که آمریکا مصداق مسلم شرک، کفر، عصیان و استکباردر زمین مىباشد و مسلمانان تنها موظف به بیان این انزجار مىباشد، بلکه وظیفه دارند در عمل نیز با آن مبارزه نمایندتا هرگونه سیطره و سلطه این استکبار بر مسلمانان، برداشته شود. قرآن کریم مىفرماید: «و لن یجعل الله للکافرین على المؤمنین سبیلاً» و اعلام شعار مرگ بر آمریکا به معناىنپذیرفتن و زیربار سلطه نامشروع آمریکایى تمامیت طلب نرفتن و به معناى برائت از آن مىباشد، همانگونه که خداوند و رسولش نیز از مشرکین برائت مىجویند.

لذا هیچ چیز در این فضای حاکم بر جهان، حتی توافق نامه های اخیر نیز نمی تواند موجب این امر شود که ملت همیشه قهمرمان و حاضر در تمامی صحنه ها دست از مبارزه با جنایتکاران مستکبر ابرقدرت جهانی بردارد.

این ملت بارها و بارها در شرایط سخت به جهانیان و مستکبران ثابت کرده اند که از جان خود به راحتی میگذرند اما تحت هیچ شرایطی ولی امرشان را تنها نمیگذارند و هرگز ننگ ذلت را نمی پذیرند چرا که ریشه درخت تنومند این  انقلاب در مبارزه با استکبار و ظالمین  قوت گرفته است و با هیچ زور بازویی قطع نخواهد شد.

ملت ایران از همان روزهای ابتدایی انقلاب فهمیدند که دشمنان قسم خورده شان هرگز دست از ظلم و آزار و اذیت مسلمین برنخواهند داشت و از هرگونه روش و تکنولوژی بر علیه این ملت قهرمان استفاده خواهند کرد اما چنان استوار و پابرجا پای امر ولی امرشان ایستادند که نه تنها کشورهای مستکبر بلکه جهانیان فهمیدند هرگز نمیتوانند این ملت را فریب داده و به اهداف شوم خود برسند.

اگر چه این روزها صحبت از توافق هسته ای در همه جا پر رنگ شده است اما هم این ملت میدانند هم کشورهای جهان خوب فهمیده اند این توافق به معنی سازش با استکبار جهانی نیست بلکه دفاع از حق مردم ایران در موضوع هسته ای بوده است.

چرا که به فرموده مقام معظم رهبری" ملت ایران به غیر از مباحث هسته ای با آمریکا سر مسائل دیگری مذاکره نمیکند" و این فرموده معظم له یعنی اینکه هرگز مبارزه با استکبار و مستکبرین تمام نخواهد شد.

این مردم بارها و بارها ثابت کرده اند که هرگز سر سازش با آمریکا را نداشته و ندارند چرا که به گفته امام خامنه ای "ایدئولوژی انقلاب اسلامی ایران بر مبانی استکبار ستیزی استوار است" و همانطور که میدانیم آمریکا مظهر استکبار است و با اصول انقلاب اسلامی ایران ناسازگار است.

طی چند دهه اخیر آمریکا با حربه های متفاوتی خواهان تسلیم و ذلت ملت ایران بوده است اما هرگز به چنین خیال واهی نرسید چرا که مردم ایران هوشیار و تابع دستورات ولی امر خود هستند و خواهند بود.

دشمنان این مرزو بوم می خواهند با تضعیف روحیه ی استکبار ستیزی در ایران موانعی را  سد راه پیشرفت و استقلال کشور ایجاد کنند تا بتوانند در همین راستا ایران را زیر سلطه خود قرار دهند. لذا در همین راستا در صدد حذف شعار "مرگ بر امریکا" هستند و تلاش های زیادی در این امر انجام داده اند و با ترفند توافقات هسته ای کار خود را پیش می برند.

اما  ایستادگی ملت ایران در برابر ظالمان و مستکبران و پایبند بودن این ملت قهرمان به نظام و رهبر فرزانه خویش امری ثابت شده است که هرگز بر آن خدشه ای وارد نخواهد شد و قطعا دشمنان ما این بار نیز سیلی محکم و فراموش نشدنی از این ملت همیشه در صحنه خواهند خورد.

آری، هرگز این جمله امام خمینی (ره) را که «تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم» به هیچ لبخندی از هیچکس نخواهیم فروخت تا آرزوی او را برای بصدا در آوردن ناقوس «مرگ بر آمریکا» از کلیساهای جهان در کنار کعبه مسلمین، محقق کنیم. ان شالله

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار