حیدرزاده در گفت‌وگو با دفاع پرس:

شعار «مرگ بر آمریکا» همیشگی است/ ماهیت ستمکارانه آمریکا تغییر نمی‌کند

مداح و نوحه‌سرای اهل بیت(ع) گفت: تا زمانی که انقلاب اسلامی ایران خط ظلم‌ستیزی را دنبال می‌کند شعار «مرگ بر امریکا» ادامه دارد؛ چون ماهیت ستمکارانه امریکا و اسرائیل تغییر نمی‌کند.
کد خبر: ۵۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲ - 24August 2015

شعار «مرگ بر آمریکا» همیشگی است/ ماهیت ستمکارانه آمریکا تغییر نمی‌کند

"عباس حیدرزاده" مداح و نوحه سرای اهل بیت علیهمالسلام در گفتوگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس با بیان اینکه مبارزه ما با امریکا و اسرائیل پایانیافتنی نیست، گفت: استکبارستیزی مبنای انقلاب اسلامی ایران و نهضتی است که امام خمینی(ره) آن را بنا نهاده و ملت قهرمان و غیور ایران هم از این موضوع مهم پشتیبانی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: روح انقلاب ما برگرفته از انقلاب امام حسین علیهالسلام است؛ ایشان مقابل کفر و ظلم ایستادند و زیر بار زور نرفتند و مقابل یزید ایستاد. انقلاب اسلامی ما هم مقابل رژیم ستمشاهی ایستاد و مبارزه کرد، بت استکبار را شکست و به لطف خدا به پیروزی رسید.

مداح و نوحه سرای خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران امید مستضعفان عالم است؛ یعنی اینکه مظلومان و ستمدیدگان عالم نگاهاشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. تنها کشوری که مقابل استکبار و زورگوییهای امریکا و اسرائیل کودککش ایستاده، نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حیدرزاده افزود: مبارزه با استکبار روح انقلاب ماست، روح نهضت ما استکبارستیزی است. اگر استکبارستیزی از انقلاب اسلامی گرفته شود ماهیت انقلاب تغییر میکند، پس محور نظام جمهوری اسلامی ایران و محور نهضت انقلاب اسلامی ایران استکبارستیزی است؛ لذا تا ظلم ریشهکن نشود و تا این پرچم و نظام مقدس به دست صاحب اصلی خود آقا امام زمان ارواحنا فده برسد، استکبارستیزی ما ادامه دارد.

وی درباره تاثیر شعار «مرگ بر امریکا» در جامعه بینالملل نیز گفت: این شعار از شعارهای محوری انقلاب است؛ چون ماهیت امریکا و استکبار هیچگاه تغییر نمی کند. آن ها همیشه دشمن اسلام ناب محمدی هستند. لذا کشور ما که حکومت آن بر مبنای حکومت ناب محمدی است همیشه مورد تهدید امریکا و اسرائیل بوده است.

حیدرزاده تصریح کرد: مستکبران با ماهیت نظام ما که بر مبنای استراتژی دفاع از مظلومین استوار است دشمن هستند و این دشمنی تمام نمی شود، مگر اینکه ما از شعارهای محوری خودمان دست برداریم؛ در حالی که دفاع از مظلوم، مقاومت و استکبار ستیزی شعارهای محوری ماست.

وی در ادامه درباره سر دادن شعار مرگ بر آمریکا در ایران نیز اظهار داشت: تا زمانی که انقلاب اسلامی ایران خط ظلمستیزی را دنبال میکند شعار «مرگ بر امریکا» ادامه دارد؛ چرا که امریکا دست از ظلم برنمیدارد؛ لذا شعار مرگ بر آمریکا همیشگی است چون ماهیت ستمکارانه امریکا و اسرائیل تغییر نخواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار