سازمان بسیج مستضعفین شهادت تعدادی از پرسنل ناجا را تسلیت گفت

سازمان بسیج مستضعفین در پیامی شهادت جمعی از مرزبانان خدوم ناجا توسط اشرار را به مردم ایران و خانواده‌های شهدا تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶ - 27October 2013

سازمان بسیج مستضعفین شهادت تعدادی از پرسنل ناجا را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در پی وقوع حادثه شهادت جمعی از مرزبانان خدوم ناجا توسط اشرار، سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی شهادت آنان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا یزالون یقاتلونکم حتی یردوکم عن دینکم ان استطاعوا

یکبار دیگر دست رژیم خون آشام امریکا از آستین تروریست های تکفیری بیرون آمد و گروهی از فرزندان مظلوم و مرزبانان فداکار ملت ایران را به خاک و خون کشید بدون شک این جنایت ضد انسانی که سند روشنی بر بی صداقتی رژیم استکباری است بی پاسخ نخواهد ماند و عاملان و آمران آن به سزای عمل خویش خواهند رسید.

امروز نه تنها ملت هوشیار ایران بلکه همه ی عالم می دانند که پشت صفحه ی بمب گذاری ها و ترورهای روزانه افغانستان و پاکستان و عراق و سوریه و لبنان و سایر کشورهای اسلامی جز رژیم صهیونیستی و امریکای جنایتکار کسی نیست و آنها که به ظاهر دم از صلح و دوستی میزنند در عمل کاری جز خونریزی و سرکوب و شکنجه نمی دانند.

ملت هوشیار ایران بر خلاف خواست امریکا که با اینگونه عملیات های تروریستی، هدفی جز شکستن وحدت ملت ایران ندارد صفوف خود را روز به روز منسجم تر خواهد کرد و با وحدت و یکپارچگی راه خود را به سوی آرمان ها پیش خواهد برد.

این اقدام ناجوانمردانه سند دیگری بر پرونده ی سیاه و رسوای آنان افزود و ملت ما را در پیمودن راه شهیدان و مبارزه با کفر و ظلم مصمم تر نمود.

این سازمان به نمایندگی از میلیون ها بسیجی قهرمان، شهادت مرزبانان شجاع نیروی انتظامی را به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، امام خامنه ای (مد ظله العالی)، فرمانده و کارکنان مقتدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و احاد مردم شریف کشورمان بویژه خانواده های محترم این شهدای سر افراز تبریک و تسلیت عرض می نماید.

نظر شما
پربیننده ها