فرمانده سپاه انصارالحسین (ع):

استان همدان ظرفیت بالایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد

سردار «مجیدی» گفت: استان همدان به دلیل شهدایی که تقدیم انقلاب و نظام کرده است ظرفیت بسیار بالایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.
کد خبر: ۵۱۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ - 30March 2022

استان همدان ظرفیت بالایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مظاهر مجیدی» امروز در شورای اداری استان همدان اظهار داشت: احساس امنیت از خود امنیت با ارزش‌تر است و وقتی مردم احساس امنیت کنند برای آن‌ها بسیار بااهمیت‌تر است و امروز این احساس امنیت به لطف وجود هم‌افزایی بین دستگاه‌های مرتبط در استان همدان ساری و جاری است.

وی بیان داشت: به مدت دو سال اردو‌های راهیان نور به دلیل بیماری منحوس کرونا تعطیل شده بود، که امسال پس از جلسات مکرر در این خصوص با مسئولیت استاندار همدان این حرکت عظیم فرهنگی شکل گرفت و استان همدان در بین سایر استان‌ها خوش درخشید.

سردار مجیدی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای ۸ هزار شهید استان همدان در سال ۱۴۰۲ گفت: طبق فرمایشات رهبر انقلاب کنگره‌های شهدا با فاصله زمانی ۱۰ سال برگزار می‌شوند و کنگره اول در زمان شهید حاج حسین همدانی انجام گرفت و برای ده سال متوالی هر استانی قصد برگزاری کنگره داشت از استان همدان الگو می‌گرفت.

وی ادامه داد: بعد از اولین کنگره شهدای استان همدان ظرفیت بسیار بالایی ایجاد شد و شهدایی همچون سردار همدانی و شهدای مدافع حرم را در کنگره اول نداشتیم.

فرمانده سپاه همدان اظهار داشت: از نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی درخواست دارم ردیف بودجه‌ای برای کنگره در نظر بگیرند تا بتوانیم به راحتی کنگره را برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه استان همدان به دلیل شهدایی که تقدیم انقلاب و نظام کرده است ظرفیت بسیار بالایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد، گفت سردار شهید سلیمانی در سفر خود به همدان گفتند که من نمی‌دانستم همدان ۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و این آمار بالایی است.

سردار مجیدی با بیان اینکه اگر کار تولید و اشتعال‌زایی را می‌خواهیم انجام دهیم باید با اخلاص و توسل به شهدا انجام دهیم، گفت: عصاره ۱۰ سال شعار سال را رهبر معظم انقلاب یک‌بار دیگر عنوان کردند و عصاره چکیده، ده‌ساله گذشته را امسال می‌خواهیم عملی کنیم.

وی بیان داشت: در سپاه و بسیج آماده هستیم بستری مردمی را برای ایجاد اشتغال پایدار، توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و زمینه را برای یک جهش بزرگ فراهم کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) در پایان تأکید کرد: تجربه چندساله‌ام نشان داده است که اگر بتوانیم وحدت رویه و هم‌افزایی را بیشتر کنیم شاهد پیشرفت بالایی خواهیم بود و با هم‌افزایی بین مدیران می‌توانیم وحدت رویه را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار