نگاهی کوتاه به زندگی سرباز شهید «سعید محمدی»

شهید «سعید محمدی» از سربازان رشید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بود که در ۱۲ فروردین سال ۱۳۶۲ به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۵۱۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶ - 31March 2022

نگاهی کوتاه به زندگی سرباز شهید «سعید محمدی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، شهید «سعید محمدی» فرزند ابراهیم از جوانان برومند این مرزوبوم پرافتخار است که در لباس مقدس سربازی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل خوش درخشید.

این شهید عزیز متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

در خاطراتی از مادر شهید محمدی نقل شده است: «پسرم در راه امام حسین (ع) رفت، نامه که می‌نوشت می‌گفت: مادر من به کربلا رسیده ام. خداوند به من ۵ پسر داد، سعید از همه بهتر بود. دعا می‌کردم خدایا پسرم در راه امام حسین (ع) برود و ما افتخار می‌کنیم؛ الحمدلله که این پسرم شهید راه کربلا شد.»

در فرازی از وصیت نامه این شهید عزیز آمده است: «در شهادت من لباس مشکی نپوشید و عزاداری نکنید و صدای گریه تان را بلند نکنید. اگر می‌خواهید گریه کنید به یاد امامان معصوم (ع) گریه کنید.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها