مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی از برنامه‌های اولویت‌دار است

«دریایی» با اعلام اینکه احیا فرهنگ بومی و محلی را به صورت ویژه در برنامه کاری دارم، گفت: ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی جزو برنامه‌های اولویت‌دارمان در ارشاد کردستان است.
کد خبر: ۵۱۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵ - 01April 2022

ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی از برنامه‌های اولویت‌دار استبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، «علی اصغر دریایی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان ظهر امروز در دیدار با امام جمعه سنندج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک سال نو اظهار داشت: از نگاه و راهنمایی نسبت به حوزه فرهنگ‌ نهایت استفاده را برده و  همواره از ارشادات‌تان استقبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم فرهنگ ایرانی اسلامی را در استان کردستان جاری و ساری کنیم، گفت: نگاه‌مان این است که به مقوله فرهنگ به صورت جدی بپردازیم و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کزد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان توجه به فرهنگ اصیل و بومی را لازمه پیشرفت در این حوزه دانست و  تصریح کرد: نگاهمان به فرهنگ، نگاه کاریکاتور نیست که به حوزه‌ای بیشتر توجه کرده و حوزه‌های دیگر را رها کنیم.

وی با بیان اینکه نگاهمان به حوزه‌های مختلف فرهنگ، هنر و رسانه متوازن و عدالت را رعایت خواهیم کرد، افزود: امیدواریم در راستای فرهنگ بومی ایرانی اسلامی گام برداشته و با همراهی و همکاری همه مسئولان استانی و فعالان این عرصه نقاط ضعف‌ها را برطرف و قوت‌ها را تقویت کنیم.

دریایی با اعلام اینکه احیا فرهنگ بومی و محلی را به صورت ویژه در برنامه کاری دارم، عنوان کرد: ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی جزو برنامه‌های اولویت‌دارمان در ارشاد کردستان است.

مدیرکل ارشاد کردستان ابراز داشت: امیدوارم در این فرصت مسئولیت شرمنده مردم استان کردستان و شهدا نشوم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار