ما مقاوم هستیم/

گذران روز طبیعت در طبیعت کربلایی ایران

عده زیادی از شهروندان خوزستانی و همچنین زائران راهیان نور سراسر کشور روز طبیعت را در دل طبیعت کربلای ایران در صحرای شلمچه و مرزهای جنوب گذراندند.
کد خبر: ۵۱۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳ - 02April 2022

گذران روز طبیعت در طبیعت کربلایی ایرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، همزمان با سراسر کشور، امروز مردم شهرها و مناطق مختلف خوزستان نیز روز طبیعت را گرامی داشتند و دل به قاب چشم اندازهای زیبای مناطق سرسبز استان زدند.

در روزی که مردم و اقشار مختلف، اسباب گشت و گذارشان را در دل طبیعت مهیا کردند، عده ای از سر شوق دل به دیار عاشقی زدند و رهسپار یادمان ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس شدند تا روز سیزدهم فروردین را در جوار میعادگاه شهدا سپری کنند.

عده زیادی از شهروندان خوزستانی و همچنین زائران راهیان نور سراسر کشور روز طبیعت را در دل طبیعت کربلای ایران، یاد و خاطره شهدا و رزمندگانی را گرامی داشتند که تعطیلات و عید و نوروزشان را برای دفاع از ملت شان در صحرای شلمچه و مرزهای جنوب گذراندند تا مردم شان در کمال آرامش و آسایش به تفریح و سفر بگذرانند.

این زائران بساط روز طبیعت شان را روی چفیه ها پهن کردند و با تانک ها و میدان های مین دوران حماسه و ایثار عکس یادگاری گرفتند تا سیزده به در متفاوتی را تجربه کرده باشند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها