بازدید از ۳ موزه سازمان فرهنگی هنری در ماه مبارک رمضان

مدیر هنرهای تجسمی و امور موزه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: در ایام ماه مبارک رمضان سه مرکز منتخب‌ از ساعت ۱۸ تا یک نیمه‌شب امکان بازدید دارند.
کد خبر: ۵۱۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲ - 04April 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «امیرهوشنگ للهی» مدیر هنرهای تجسمی و امور موزه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان سه مرکز منتخب‌ یعنی باغ موزه هنر ایرانی، باغ موزه قصر و موزه هنرهای دینی امام علی (ع) از ساعت ۱۸ تا یک نیمه شب باز است و علاقه‌مندان امکان بازدید دارند.

وی با بیان اینکه هر یک از این مراکز آثار خود را ارائه می‌دهند، ادامه داد: باغ موزه هنر ایرانی با نمایشگاهی که در آن دایر است به‌ اضافه مجموعه باغ و مجسمه‌ها، باغ موزه قصر با موزه مارکوف و زندان سیاسی و همچنین نگارخانه و نمایشگاهی که در آنجا دایر است؛ آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است.

للهی افزود: موزه هنرهای دینی امام علی (ع) هم با دو نمایشگاه «بهار خیالی‌نگاری» شامل نقاشی‌های قهوه‌خانه‌ای و آثار معرق استاد آتش‌بنده میزبان علاقه‌مندان است.

مدیر هنرهای تجسمی و امور موزه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پایان بیان کرد: برای روز قدس هم یک اثر تولیدی تحت عنوان «نوای مقاومت» و ورک‌شاپ نقاشی‌خط «کاتبان وحی» را داریم که استادان خوشنویسی آثاری با مضامین آیات قرآن خلق می‌کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها