نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد؛

ضرورت بسیج همه امکانات برای ایجاد زمینه اشتغال جوانان و تولید دانش‌بنیان

آیت‌الله «علما» گفت: ظرفیت‌های خوبی در استان کرمانشاه وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرند و باید با بسیج همه امکانات، زمینه اشتغال جوانان و تولید دانش‌بنیان فراهم شود.
کد خبر: ۵۱۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹ - 04April 2022

باید با بسیج همه امکانات زمینه اشتغال جوانان و تولید دانش بنیان فراهم شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، امروز (دوشنبه) در دیدار با رئیس و معاونین سازمان جهاد دانشگاهی استان، با اشاره به اینکه ظرفیت‌های خوبی در استان کرمانشاه وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرند، اظهار داشت: باید با بسیج همه امکانات، زمینه اشتغال جوانان و تولید دانش‌بنیان فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال‌آفرین»، گفت: مسئولان باید با پشتوانه علمی برای افزایش تولید در راستای اشتغالزایی پایدار تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، ماموریت جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری استان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را خطیر دانست و گفت: فراهم آوردن زمینه تسهیل برای فعالیت جوانان بخصوص افراد صاحب ایده و فکر نو، می‌تواند راه‌گشا بسیاری از مشکلات در استان باشد.

«بهرام بادکو» رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه نیز در ادامه این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت این نهاد انقلابی، تصریح کرد: نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ به‌عنوان «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال پر مسئولیتی را برای جهادگران رقم زده است و ما همچون برهه‌های مختلف دیگر انقلاب اسلامی، آماده انجام ماموریت‌های خطیر خود در بخش‌های مختلف هستیم.

وی افزود: مجموعه جهاد دانشگاهی در سطح کلان در حوزه دانش‌بنیان خدمات چشمگیری داشته و هم‌اکنون طرح‌های کلان فناوری را راهبری می‌کند.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اظهار امیدواری بر اینکه همه با همدلی و همراهی زمینه اشتغال و توسعه فعالیت جوانان فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان را فراهم آوریم، افزود: ظرفیت‌های خوبی برای افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در استان کرمانشاه وجود دارد.

وی ادامه داد: برج بزرگ فناوری استان کرمانشاه آماده ارائه خدمات به جوانان فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار