نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

امیدواریم سریعا وضعیت «احمد متوسلیان» مشخص شود/ شهید آوینی را می‌توان شهید جهاد تبیین دانست

سروری گفت: شهید آوینی را می‌توان شهید جهاد تبیین دانست که در سخت‌ترین شرایط توانست حال و هوای جبهه‌ها و رزمندگان را به تصویر بکشد.
کد خبر: ۵۱۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰ - 05April 2022

امیدواریم هر چه زودتر تکلیف احمد متوسلیان مشخص شود/ شهید آوینی را می‌توان شهید جهاد تبیین دانستبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «پرویز سروری» نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در پنجاه و ششمین جلسه شورا با اشاره به سالروز تولد «شهید احمد متوسلیان» اظهار داشت: همرزمان و عاشقان این شهید بزرگوار هر ساله در سالروز تولد ایشان دور هم جمع می‌شوند و یاد و خاطره این عزیز را گرامی می‌دارند.

وی ادامه داد: امیدواریم هرچه زودتر تکلیف وضعیت ایشان مشخص شود.

سروری در خصوص راه‌اندازی قرارگاه حمل و نقل ترافیک گفت: یکی از اقدامات مهم شهرداری راه‌اندازی قرارگاه‌ها برای هم‌افزایی دستگاه‌ها است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مذاکرات وین افزود: امروز سیاست‌های وزارت امور خارجه در یک مدار درست قرار گرفته و اقتدار و بازدارندگی را در دستور کار قرار داده است.

سروری با بیان اینکه امروز یکجانبه‌گرایی باعث تنش خواهد شد، خاطرنشان کرد: روابط ما با همسایگان روز به روز با یک اقتدار در حال رشد است؛ همه همکاری‌ها بر پایه منافع دوجانبه است.

وی افزود: اخبار خوبی در حوزه مذاکرات داریم و مذاکرات بر مدار خواسته‌های ایران است و ما از تیم مذاکرات درخواست داریم به همین صورت مسیر را طی کند.

سروری با گرامیداشت ۲۰ فروردین سالروز شهادت سید اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی گفت: ایشان فرزند ری است و امیدواریم همه ما ادامه دهنده راه این شهید باشیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: شهید آوینی را می‌توان شهید جهاد تبیین دانست که در سخت‌ترین شرایط توانست حال و هوای جبهه‌ها و رزمندگان را به تصویر بکشد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها