بررسی سوژه‌های طراحی موزه دفاع مقدس اردبیل توسط پیشکسوتان دفاع مقدس

پیشکسوتان دفاع مقدس استان اردبیل شیوه موزه‌آرایی و سوژه‌های طراحی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل را نقد، بررسی و تحلیل کردند.
کد خبر: ۵۱۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵ - 05April 2022

بررسی سوژه های طراحی موزه دفاع مقدس اردبیل توسط پیشکسوتان دفاع مقدس استانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس استان اردبیل، امروز (سه‌شنبه) شیوه موزه‌آرایی و سوژه‌های طراحی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل را نقد، بررسی و تحلیل کردند.

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در ابتدای این جلسه، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: کار عمرانی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل با سرعت و دقت بالایی ادامه داشته و در مراحل پایانی خود قرار دارد و به موازات کار عمرانی، مراحل سوژه‌یابی و محتوایی و موزه‌آرایی را نیز پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: پیشکسوتان دفاع مقدس منابع ارزشمند و گویای وقایع دفاع مقدس هستند و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل نیز همانند برنامه‌های پیشین، از نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده این عزیزان استقبال کرده و آن‌ها را راهگشای برنامه‌ها می‌داند.

در ادامه این جلسه، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «مصطفی اکبری» از فرماندهان و جانبازان دفاع مقدس و مقاومت، با بیان نظرات خود پیرامون ۱۵۰ سوژه انتخابی توسط محققین برای استفاده در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل، اظهار داشت: سوژه‌ها در چهار محور ارائه شده‌اند و در این جلسه باید به دقت بررسی شوند.

«مرتضی ابراهیمی»، «بهبود معصوم زاده»، «یاور اسماعیل‌نژاد»، «اسماعیل علی‌اکبری»، «جواد صبور»، «زکی‌الله خوشبخت»، «ابراهیم شجاعی»، «قادر تکریم»، «قربان علی تمجید»، «نیت تیزچنگ»، «اصغر زکی‌پور»، «عادل قدیمی» و «جواد انصاری» از دیگر پیشکسوتان دفاع مقدس استان اردبیل بودند که به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص سوژه‌های موزه‌آرایی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار