نماینده مردم در مجلس:

دشمنان به‌دنبال‌ ایجاد فتنه و جنگ مذهبی بین امت اسلامی هستند

مطهری با اشاره به حادثه ناگوار مشهد، گفت: یقیناً این دست از جنایات با هدف تضعیف امنیت ایران اسلامی، ایجاد فتنه و جنگ مذهبی، تفرقه و دو دستگی بین امت اسلامی، برنامه‌ریزی شده است.
کد خبر: ۵۱۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰ - 06April 2022

دشمنان به دنبال‌ ایجاد فتنه و جنگ مذهبی بین امت اسلامی هستند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «اردشیر مطهری» عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به حادثه ناگوار روز گذشته مشهد که منجر به شهادت یک روحانی در حرم رضوی شد، اظهار داشت: این جنایت با هدف ایجاد اختلافات مذهبی و در راستای اهداف آمریکایی – صهیونیستی رقم خورده است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی براینکه «تهاجم دشمن یک تهاجم ترکیبی است» به تبین اهداف سناریو آمریکایی – صهیونیستی پرداخت و گفت: درحال حاضر ما شاهد عملیاتی شدن یکی از قطعات این تهاجم ترکیبی هستیم که با همکاری عناصری خود فروخته در حال اجرا شدن است.

مطهری خاطرنشان کرد: یقیناً این دست از جنایات با هدف تضعیف امنیت ایران اسلامی، ایجاد فتنه و جنگ مذهبی، تفرقه و دو دستگی بین امت اسلامی و ... برنامه ریزی شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی با اشاره به همراهی و همکاری مبلغین جهادگر ایرانی و افغانستانی و مهاجرین افغانستان در عرصه‌های مختلف گفت: طلاب ایرانی و افغانستانی و مردم ایران و افغانستان سال‌هاست در صحنه‌های مختلف اعم از دفاع مقدس، مقابله با داعش با این سفاکان خونریز دست و پنجه نرم کرده‌اند که لشکر و شهدای عزیز فاطمیون آرمیده در گلزار‌های سراسر ایران مصداق این همراهی و همکاری مجاهدانه و شهادت طلبانه است.

نماینده مردم گرمسار با اشاره به مجاهدت‌های شهید اصلانی در دوران ۸ سال دفاع مقدس تصریح کرد: این شهید بزرگوار به همراه دیگر طلاب و جوانان مشهد در ایام نوروز به طور شبانه روزی در حال ارائه خدمات جهادی به زائران امام رضا (ع) بودند و در شب شهادتشان سفره افطاری برای نیازمندان در مسجد محل زندگیشان تدارک دیده بودند که در نهایت در حرم مطهر رضوی به آرزوی دیرینه خود رسید و ردای شهادت را پوشید.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار