نماینده مردم مشهد در مجلس:

حرکت صهیونیست‌ها وحدت مذاهب دو ملت ایران و افغانستان را هدف قرار داده است

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به حادثه دیروز مشهد، گفت: این حرکت قطعا صهیونیستی است که وحدت مذاهب و دو ملت ایران و افغانستان را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۵۱۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ - 06April 2022

حرکت صهیونیست‌ها وحدت مذاهب دو ملت ایران و افغانستان را هدف قرار داده استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «نصرالله پژمانفر» نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز چهارشنبه (۱۷ فروردین) مجلس با اشاره به جنایت اخیر در حرم رضوی، اظهار داشت: به نوبه خود شهادت شهید بزرگوار حجت‌الاسلام اصلانی را که از فعالان حاشیه شهر مشهد بود به حضرت ولیعصر (عج)، همه مردم ایران اسلامی به خصوص حوزه انتخابیه ام مشهد تسلیت عرض می‌کنم.

وی بیان کرد: امیدوارم خدای متعال به دو برادر بزرگوارمان حجت‌الاسلام پاکدامن و حجت الاسلام دارایی که در بیمارستان هستند صحت و عافیت دهد و هرچه زودتر در کنار خانواده‌هایشان قرار گیرند.

نماینده مردم مشهد گفت: این حرکت قطعا صهیونیستی است که وحدت مذاهب و دو ملت ایران و افغانستان را هدف قرار داده است. دو ملتی که در سختی‌ها و آسانی‌ها کنار هم بودند و این جنایت قطعا نه تنها به وحدت آسیب نمی‌زند بلکه آن را مستحکم خواهد کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دستگاه‌های امنیتی با جدیت به این جنایت وارد شوند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها