در بیانیه بسیج دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی تأکید شد؛

حادثه حرم رضوی نتیجه ناکامی دشمن در تقابل با محور مقاومت است

بسیج اساتید و کارمندان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای حادثه حرم رضوی را محکوم کرد.
کد خبر: ۵۱۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸ - 06April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در پی حادثه روز گذشته حرم رضوی و شهادت روحانی جهادی حجت‌الاسلام «محمد اصلانی»، بسیج اساتید و کارمندان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این اقدام، حفظ وحدت مسلمانان را ضروری دانست.

در این بیانیه آمده است: حادثه حرم رضوی که منجر به شهادت و مجروح شدن سه طلبه روزه‌دار جهادگر عرصه محرومیت‌زدایی و فعالیت‌های جهادی که سال‌ها در پهنه حاشیه شهر مشهد مقدس مشغول به خدمت فرهنگی بودند، شد، آن هم در ماه مبارک رمضان و در حرم مطهر رضوی، یک بار دیگر عمق نفرت دشمنان قسم‌خورده اسلام و این نظام مقدس را نشان داد. جنایت وحشیانه‌ای که دل هر انسان آزاده‌ای را می‌فشارد؛ چگونه می‌توان در حرم امام مهربانی‌ها در جلوی انظار عمومی، به روحانیان ملبس به لباس پیامبر اعظم (ص) حمله کرد و وحشیانه ایشان را به شهادت رسانید؟

این بیانیه می‌افزاید: اینگونه فجایع هولناک، پرده از خباثت‌ها و جنایاتی برمی‌دارد که صحنه‌گردان و آبشخور آن، محور عبری- عربی- غربی است؛ ائتلافی پوشالی که فریب صهیونیست‌ها را خورده‌اند و با خیال خام خود می‌خواهند شعله فتنه جنگ و اختلاف بین شیعه – سنی و ایرانی - افغانستانی را روشن کنند و در پرتو این مشعل بی‌فروغ، سردی برنامه‌ها و اهداف‌شان را گرم کنند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: دشمنان زبون، چنان ضربه محکمی از محور مقاومت در فلسطین و بحرین و پاکستان خورده‌اند که همچون حیواناتی گیج به همه جا چنگ و ناخن می‌کشند، غافل از اینکه دست توانمند شیرمردان محور مقاومت از غرب تا شرق آسیا، امکان هر تحرکی را از آنان گرفته است و اینگونه ترورهای کور، عمق درماندگی و یأس آنان را بیش از پیش به نمایش می‌گذارد.

در پایان این بیانیه آمده است: ما اساتید و کارمندان بسیجی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی، ضمن محکوم کردن این حادثه و جنایت بزرگ در جوار مضجع سلطان سریر ارتضاء حضرت ابالحسن الرضا (ع)، علو درجات را برای این عزیزان مسئلت نموده و صبر و اجر برای بازماندگان و شفای عاجل مصدومان حادثه را از خداوند منان خواستاریم. همچنین از آحاد ملت خاصه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، هوشیاری کامل در برابر اینگونه فتنه‌های تفرقه‌آفرین را درخواست نموده و امیدواریم عاملان ظاهری و واقعی این جنایات و اهداف و دستور‌دهندگان‌شان به مردم معرفی و توسط دستگاه قضایی به اشد مجازات محکوم گردند تا چشم فتنه و فتنه‌گر برای همیشه کور گردد. ان‌شاءالله

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار