معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد خراسان‌ جنوبی خبر داد؛

استقبال مردم خراسان‌جنوبی از اکران عمومی فیلم «موقعیت مهدی»

«زمزم» با اشاره به اکران عمومی فیلم «موقعیت مهدی» در نقاط مختلف استان، گفت: تاکنون این فیلم توانسته با استقبال خوب مخاطبان روبرو شود.
کد خبر: ۵۱۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳ - 07April 2022

استقبال مردم خراسان‌جنوبی از اکران عمومی فیلم «موقعیت مهدی»«علی زمزم» معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌ جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، با اشاره به اکران فیلم «موقعیت مهدی»، اظهار داشت: این فیلم داستان زندگی شهید «مهدی باکری» را در شش پرده از زمان آشنایی با همسرش تا هنگام شهادت، روایت می‌کند.

وی بیان داشت:  این فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال در 14 رشته‌ مختلف نامزد شده و برنده پنج سیمرغ از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین فیلم اول شد.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌ جنوبی با اشاره به اکران فیلم «موقعیت مهدی» از ۲۷ اسفند در مرکز استان، مطرح کرد: این فیلم در قالب سینما سیار و سینما مردم در شهرها و روستاهای فاقد سینما نیز اکران می‌شود.

زمزم اضافه کرد: طی تعطیلات نوروزی امسال به همت حوزه هنری استان بیش از هفت اکران مردمی در روستاهای چاهداشتی و میغان نهبندان و روستای کرغند قاین و برخی نقاط دیگر انجام و مردم به تماشای این فیلم نشسته‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر در خراسان جنوبی در اکران نوروزی فیلم «موقعیت مهدی» آن را تماشا کردند، افزود: اکران سیار این فیلم در شهرستان‌های فردوس و خوسف نیز آغاز شده است.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه تاکنون این فیلم توانسته با استقبال خوب مخاطبان روبرو شود، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع ازمکان فروش بلیط به اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها