مقدم‌فر مطرح کرد

تشکیل قرارگاهی در غرب برای مقابله با پیام رهبر انقلاب/ رشد فزاینده اسلام‌گرایی در جوامع غربی

مسئول ستاد تبلیغ و نشر پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی گفت: غربی‌ها تا یک هفته در برابر این پیام، منفعل بودند؛ اما بعد از گذشت یک هفته رصدهای ما نشان داد که قرارگاه و ستاد بزرگی برای مقابله با آن تشکیل داده‌اند.
کد خبر: ۵۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴ - 19August 2015

تشکیل قرارگاهی در غرب برای مقابله با پیام رهبر انقلاب/ رشد فزاینده اسلام‌گرایی در جوامع غربی

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس از مشهد، حمیدرضا مقدمفر مسئول ستاد تبلیغ و نشر پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، صبح امروز در همایش «الزامات تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت بینالمللی» اظهار کرد: نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی در شرایطی صادر شد که غرب با بحران تئوری در ارائه نظریه فرهنگی و اخلاقی روبرو است.

وی با اشاره به رشد اسلامگرایی در کشورهای اروپایی گفت: این روند به نحوی است که در آینده نهچندان دور شاهد تغییر ترکیب جوامع غربی از نظر اعتقادی به سمت اسلام خواهیم بود.

مسئول ستاد تبلیغ و نشر پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی افزود: گرایش به اسلام در کشورهایی همچون انگلیس، آلمان و فرانسه رشد فزایندهای خواهد داشت.

مقدمفر با اشاره به دشمنی آمریکا با اسلام بیان کرد: آمریکا دو راهبرد اساسی برای مقابله با رشد اسلامگرایی در غرب دارد؛ که همان اسلامهراسی و اسلامستیزی است. در کنار این دو راهبرد، اقدام به اسلامسازی و دینسازی میکنند؛ که ظهور جریان تکفیری و گسترش فعالیت آن در منطقه و اروپا نمونه بارز این سیاست است.

وی در ادامه ضمن اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا یادآور شد: زمانی که امام(ره) پیامی را خطاب به گورباچف صادر کردند کسی برای تبیین پیام ارسالی فعالیتی نکرد، و آن نامه به انعکاس رسانهای محدود شد.

مسئول ستاد تبلیغ و نشر پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی افزود: اکنون نیز نگرانیم نامه معظمله نیز مورد غفلت قرار گیرد؛ در صورتی که این پیام به نوعی با استفاده از دیپلماسی فطرت، صادر شده و هوشمندانه، مبتکرانه و اثرگذار است.

مقدمفر ادامه داد: این پیام اگر قرار بود از طریق رسانهها منتشر شود، از سوی رسانههای غربی بایکوت میشد؛ به همین خاطر از طریق فضای مجازی و شبکههای اجتماعی منتشر شد؛ و به همین دلیل غربیها تا یک هفته در برابر این پیام، منفعل بودند؛ اما بعد از گذشت یک هفته رصدهای ما نشان داد که قرارگاه و ستاد بزرگی برای مقابله با این پیام تشکیل دادهاند.

وی تصریح کرد: انقلاب توئیتری که در فتنه 88 به دنبال ایجاد تغییر در کشورمان بود، این بار وسیلهای شد تا پیام رهبر معظم انقلاب در اقصینقاط جهان دیده شود، و بدین ترتیب عمق استراتژیک ما به اروپا و آمریکا رسید.

مسئول ستاد تبلیغ و نشر پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی گفت: با توجه به اهمیت موضوع، نخبگان ما باید با حساسیت بالا کارهای محتوایی زیادی را در این خصوص انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها