سخنگوی وزارت خارجه:

نژادپرستی و تروریسم عریان رژیم صهیونیستی ریشه مشکلات فلسطین است

خطیب‌زاده گفت: نژادپرستی، سرکوب، کشتار، زندانی کردن، محرومیت‌های دامنه‌دار و تحقیر روزانه ملت مظلوم فلسطین و تروریسم عریان ریشه اصلی همه ناآرامی‌ها در سرزمین‌های اشغالی است.
کد خبر: ۵۱۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱ - 09April 2022

نژادپرستی سرکوب و تروریسم عریان رژیم صهیونیستی ریشه مشکلات فلسطینبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تحولات اخیر در فلسطین اشغالی، اظهار داشت: نژادپرستی، سرکوب، کشتار، زندانی کردن، محرومیت‌های دامنه‌دار و تحقیر روزانه ملت مظلوم فلسطین و همچنین تروریسم عریان رژیم آپارتاید صهیونیستی ریشه اصلی همه ناآرامی‌ها در سرزمین‌های اشغالی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه، مبارزه با اشغالگران را حق مشروع، بدیهی و طبیعی مردم بی‌دفاع فلسطین و پاسخی در قبال تعرض‌های مکرر صهیونیست‌ها به اماکن مقدسه بیت المقدس و جنایات و تجاوزات مستمر رژیم غاصب اسرائیل علیه مردمی‌که تحت مضایق و محرومیت‌های شدید در قدس شریف و سایر اراضی فلسطین قرار دارند، دانسته و بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین و مبارزات رهایی بخش مردم آن تاکید کرد.

خطیب زاده از همه ملت‌ها، دولت‌ها و مجامع بین المللی خواست تا در جهت تأمین امنیت مردم فلسطین بر اساس اصل دفاع مشروع از خود در مقابل اشغال و تروریسم رژیم آپارتاید صهیونیستی، عمل کرده و مانع تجاوزات و جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در فلسطین شوند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تنها راه حل بحران فلسطین را برگزاری همه پرسی با مشارکت همه ساکنین اصلی فلسطین دانست و افزود: با توجه به خوی سرکش، قانون‌گریز و عهدشکن رژیم جعلی صهیونیستی، مقاومت تنها انتخاب ملت تحت اشغال فلسطین برای وادار کردن این رژیم اشغالگر به پذیرش راه حلی دموکراتیک برای آزادی قدس شریف و تعیین سرنوشت فلسطین است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار