پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی؛

رسالت اهالی هنر نشر مفاهیم دینی است

سرهنگ «آسمند» با صدور پیامی روز هنر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۱۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ - 09April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

هنر چشمه زاینده است و دولت پاینده، آنگونه که هست و می‌دانیم هنر راهنمای است و راهبر به جایگاه بلند و مُنیع. هر اندیشه‌ای در آمیختگی با هنر است که می‌تواند رشد کند و بالنده شود. توانگری به هنر است از این منظر که هنر سفیر انتقال فرهنگ‌ها و آداب و رسوم و مبانی فرهنگی یک منطقه و یا یک ملت به حساب می‌آید.

هفته‌ای که به نام هفته هنر انقلاب معرفی شده، همان‌گونه که از نامش پیداست رسالتی خطیر بر دوش همگان است به‌ویژه اهالی قلم و خردمندان که با دانش و بینش خویش بتوانند مفاهیم و مقوله‌های دینی و معرفتی را نشر دهند و بگسترانند در پهنه گیتی.

لیکن بر ما فرض است که قدر بدانیم و ارج نهیم اهالی هنر به خصوص در این هفته که به نام هفته هنر انقلاب نامگذاری شده تا از گلستان وجودشان ورقی برداریم و طبقی از معرفت بسازیم. امیدواریم که با نکوداشت هنر و هنرمند در هفته هنر بتوانیم گامی کوچک در راه اعتلای فرهنگ و باورهای دینی و میهنی خود برداریم.

اینجانب، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید «سید مرتضی آوینی»، روز هنر انقلاب اسلامی را به تمامی هنرمندان استان کهگیلویه و بیوراحمد تبریک عرض نموده و امیدوارم با تأسی از رهمنودهای حکیمانه مقام معظم رهبری روز به روز شاهد تحقق هنر اسلامی در این استان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها