سردار دهقان خبر داد

بکارگیری موشک کروز نصر هواپایه در هواپیماهای بدون سرنشین

وزیر دفاع، بکارگیری موشک کروز نصر هواپایه در هواپیماهای بدون سرنشین را از برنامه‌های وزارت دفاع برشمرد و گفت: امیدواریم با همت متخصصان زبده سازمان صنایع هوافضا این طرح به‌زودی عملیاتی شود.
کد خبر: ۵۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ - 25August 2015

بکارگیری موشک کروز نصر هواپایه در هواپیماهای بدون سرنشین

به گزارش دفاع پرس به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار سرتیپ حسین دهقان در حاشیه افتتاح خط تولید موشک کروز نصر هواپایه طی سخنانی، توسعه توان موشکی در راستای تقویت قدرت رزمی نیروهای مسلح و افزایش سطح بازدارندگی موثر را از راهبردهای اصلی وزارت دفاع ذکر کرد و افزود: موشک کروز نصر هواپایه در همین ارتباط طراحی و در خط تولید قرار گرفته است.

وزیر دفاع گفت: با بهرهبرداری موشک نصر هواپایه در نیروهای هوایی ارتش و سپاه توان عملیاتی و قدرت تاکتیکی این نیروها بهطور چشمگیری افزایش مییابد.

وی افزود: این موشک با توجه به جستجوگر راداری از دقت بالایی در اصابت و انهدام اهداف مورد نظر برخوردار است، و پس از شلیک از هواپیماهای جنگنده نیازی به پشتیبانی نداشته، هواپیمای جنگنده میتواند به سرعت از نقطه خطر دور شود.

وزیر دفاع گفت: سیستم سلاح نصرهواپایه میتواند بر روی انواع جنگندهها نصب شده، و مورد بهرهبرداری قرار گیرد.

سردار دهقان بکارگیری این سلاح در هواپیماهای بدون سرنشین را از دیگر برنامههای وزارت دفاع دانست و اظهار امیدواری کرد که با همت و تلاش محققان و متخصصان زبده و کارآمد سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع این طرح بهزودی عملیاتی شود.

وزیر دفاع با قدردانی از تلاش دانشمندان، محققان و متخصصان صنعت دفاعی که با تفکر، روحیه، کار و مدیریت جهادی قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدات را افزایش میدهند، تأکید کرد: راهی که امام راحل عظیمالشأن و پیروان راستینش، شهیدان سرافراز برای استقلال و عزت ایران اسلامی آغاز کردند را با قدرت و صلابت ادامه خواهیم داد و هیچ مانعی نمیتواند سد راه اراده خللناپذیر فرزندان خمینی و خامنهای عزیز باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها