توسط سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع انجام شد

تحویل انبوه موشک‌های کروز نصر هواپایه به نیروی هوایی ارتش

اولین مجموعه تولیدی موشک کروز ضد کشتی نصر هواپایه که توسط سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع به تولید انبوه رسیده است، به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شد.
کد خبر: ۶۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ - 09February 2016

تحویل انبوه موشک‌های کروز نصر هواپایه به نیروی هوایی ارتش

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، همزمان با نهمین روز از ایامالله دهه مبارک فجر، با حضور سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امیر سرتیپ خلبان حسن شاهصفی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اولین مجموعه تولیدی موشک کروز ضد کشتی نصرهواپایه که توسط سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع به تولید انبوه رسیده است، به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شد.

سردار دهقان در مراسم تحویل دهی این موشک ها طی سخنانی با تبریک 19 بهمن روز نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران به همه فرماندهان، افسران و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پیشرفتهای جمهوری اسلامی ایران بهویژه در عرصههای دفاعی را از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: دانشمندان ومتخصصان توانمند سازمان هوافضای وزارت دفاع با روحیه جهادی و انقلابی، نیازمندیهای راهبردی نیروهای مسلح را در حوزههای مختلف تامین میکنند.

وی روزآمدسازی تجهیزات مورد نیاز نیروهای مسلح در عرصه رزم هوایی از طریق طراحی، بهینهسازی و ارتقای سامانهها و تجهیزات را از اولویتهای وزارت دفاع ذکر کرد و از سی و هفتمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی بهعنوان اوج خودباوری و خوداتکایی فرزندان رشید ملت ایران در وزارت دفاع یاد کرد.

وزیر دفاع گفت: در اجرای فرامین و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا در تلاشی بی وقفه و موثر، تقویت همه جانبه نیروهای مسلح را وجهه همت خود قرار داده و در این مسیر هیچ مانعی نمیتواند حرکت رو به پیش ما را کند یا متوقف کند.

سردار دهقان در تشریح موشک نصر هواپایه گفت: این موشک از قابلیتهای بالایی برای انهدام اهداف مورد نظر برخوردار است.

وزیر دفاع با بیان اینکه موشک کروز نصر هواپایه توان عملیاتی و قدرت تاکتیکی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را بالا میبرد، تصریح کرد: سیستم سلاح نصر هواپایه قابلیت نصب و بهرهبرداری بر روی انواع جنگندهها را دارد.

سردار دهقان در پایان با قدردانی از مدیران و متخصصان سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع، از این صنعت پویا، پربار و بازدارنده بهعنوان رکن رکین صنعت دفاعی کشور یاد و از همکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در به ثمر نشستن این دستاورد مهم تقدیر کرد.

نظر شما
پربیننده ها