پیام تسلیت رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

تلاش‌های مجاهدانه مرحوم «خدام» الهام‌بخش میراث‌داران شهیدان و جانبازان است

سردار «کارگر» در پیامی با تسلیت عروج حاج «مهدی خدام» تأکید کرد: تلاش‌های مجاهدانه وی در حمایت از یاران صدیق انقلاب اسلامی در سنگر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ماندگار و الهام‌بخش میراث‌داران شهیدان و جانبازان میهن اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۵۱۵۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳ - 09April 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت حاج «مهدی خدام» را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم مرحوم مهدی خدام

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام، درگذشت همکار مؤمن، متعهد، انقلابی و رهرو راستین مکتب حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برادر بسیجی آقای مهدی خدام موجب تأثر و تألم گردید.

همت سترگ و تلاش‌های بی‌وقفه و مجاهدانه وی در همراهی، حمایت و پشتیبانی از یاران صدیق و شریف انقلاب اسلامی در سنگر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش میراث‌داران شهیدان و جانبازان تاریخ‌ساز میهن اسلامی خواهد بود.

به روح بلند آن تربیت‌یافته مکتب عاشورا و ولایت درود می‌فرستم و با تسلیت فقدان وی به خانواده و بازماندگان گرامی، از درگاه خداوند کریم و نعیم برای آن عزیز به عرش پیوسته رحمت واسعه الهی و همنشینی با امیرالمومنین علی (علیهم‌السلام) و برای مصیبت‌دیدگان ارجمند، صبر، شکیبایی و سکینه قلبی توأم با ثبات قدم مسئلت می‌کنم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها