فرمانده تیپ ۳۸ زرهی تربت‌ جام خبر داد؛

اجرای ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه ارتش در تربت جام

سرهنگ «سعیدیان» از برگزاری ۳۰ عنوان برنامه شاخص فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، درمانی، نظامی و معیشتی در شهرستان تربت جام خبر داد.
کد خبر: ۵۱۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹ - 10April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، سرهنگ «مهدی سعیدیان» فرمانده تیپ ۳۸ زرهی نیروی زمینی ارتش در تربت جام در تشریح برنامه‌های گرامیداشت دهه ارتش اظهار داشت: همزمان با دهه ارتش ۳۰ عنوان برنامه شاخص فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، درمانی، نظامی و معیشتی با حضور مردم، مسئولان و خانواده کارکنان ارتش در شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فرمایش فرمانده معظم کل قوا مبنی بر اینکه ارتش به برکت جمهوری اسلامی، ارتشی مکتبی و نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است، افرود: خون شهیدان تضمین‌کننده امنیت و سلامت ایران اسلامی است و آمادگی، اقتدار و قدرت دفاعی نیروهای مسلح موجب عزت نظام اسلامی شده است.

فرمانده تیپ ۳۸ زرهی ارتش در تربت جام تصریح کرد: دهه ارتش از بیست و یکم فروردین سالروز شهادت امیر سپهد صیادشیرازی آغاز می‌شود وذتا ۲۹ فروردین سالروز شهادت سرلشکر قرنی ادامه دارد. در این دهه با اجرای برنامه‌های متنوع در سطح شهرستان حماسه‌های ارتش در طول ۴۳ سال حیات پربرکت انقلاب اسلامی گرامی داشته می‌شود.

سعیدیان در ادامه نقش ارتش در دفاع مقدس را تعیین‌‌کننده دانست و خاطرنشان کرد: حضور ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح در دفاع مقدس و همچنین اجرای سایر مأموریت‌ها، تضمین‌کننده امنیت کشور و ارتقای جایگاه ایران اسلامی در سطح بین‌المللی شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی دهه ارتش در تربت جام یادآور شد: برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، محفل انس با قرآن، همایش پیاده‌روی خانوادگی، ضیافت افطار ویژه خانواده شهدا، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، شرکت کارکنان در نماز جمعه، توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم، استقرار پست امداد و نجات رایگان در مناطق محروم، توزیع نان رایگان، اعزام فرمانده‌هان دفاع مقدس به مدارس جهت روایتگری برای آشنایی جوانان با فرهنگ دفاع مقدس و امنیت، تجلیل از کارکنان وظیفه، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری همایش پیشکسوتان، همایش جهاد تبیین از جمله برنامه‌های شاخص در دهه ارتش در این شهرستان است.

فرمانده تیپ ۳۸ زرهی با اشاره به اینکه ارتش امروز فدایی ملت است تاکید کرد: تیپ ۳۸ زرهی پای در رکاب و با بهره‌گیری از تجهیزات نظامی به‌روز با اقتدار کامل و قدرت دفاعی بسیار بالا آماده جانفشانی و حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها