فرمانده تیپ ۳۸ زرهی تربت جام:

شهادت سپهبد «صیاد شیرازی» نتیجه ناکامی منافقین در عملیات مرصاد بود

سرهنگ «سعیدیان» گفت: ضربه‌ای که سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در جریان عملیات مرصاد به منافقین وارد کرد باعث شد تا از او کینه به دل داشته باشند و بعد از گذشت ۱۱ سال از انجام این عملیات توسط یکی از عوامل منافقین ترور و به شهادت برسد.
کد خبر: ۵۱۵۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵ - 11April 2022

شهادت سپهبد «صیاد شیرازی» نتیجه ناکامی منافقین در عملیات مرصاد بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با سالگرد شهادت امیر سپهبد «علی صیاد شیرازی» جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و آغاز دهه ارتش و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اقدام تروریستی عناصر تکفیری در حرم رضوی حجج‌اسلام «اصلانی» و «دارایی» مراسم بزرگداشتی امروز به همت تیپ ۳۸ زرهی تربت جام با حضور مسئولین محلی خانواده شهید حجت‌الاسلام دارایی و قشرهای مختلف مردم در هیئت رزمندگان اسلام این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ مهدی سعیدیان فرمانده تیپ ۳۸ زرهی تربت جام در این مراسم با گرامیداشت ۱۷ هزار شهید ترور اظهار داشت: شهدا زنده و ناظر بر اعمال، رفتار و کردار ما هستند؛ بر همین اساس در قیامت باید پاسخگوی عملکرد خود باشیم.

وی در ادامه به تبیین شخصیت امیر سپهبد علی صیادشیرازی پرداخت و افزود: شهید صیاد شیرازی نقش مؤثری در پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن در دفاع مقدس داشت. ضربه‌ای که این فرمانده شجاع در جریان عملیات مرصاد به منافقین وارد کرد باعث شد تا از او کینه به دل داشته باشند و بعد از گذشت ۱۱ سال از انجام این عملیات توسط یکی از عوامل منافقین ترور و به شهادت برسد.

فرمانده تیپ ۳۸ زرهی تربت جام ادامه داد: شهدا به‌عنوان سربازان ولایت با نثار جان خود ضامن امنیت، استقلال و آزادی کشور شدند و به انقلاب اسلامی خدمت کردند.

سعیدیان تصریح کرد: همه باید خود را وامدارشهدا بدانند و در مسیری که آنها برای ما ترسیم کردند گام برداریم. باید در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی جانبازی و سربازی خود را در قبال ولایت و جامعه اسلامی ثابت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهدا برای امت اسلام پیام‌آور آزادگی، رشادت و اقتدار بودند؛ لذا ایران اسلامی مدیون شهداست و ما باید به جان و دل از آرمان‌های شهدا صیانت کنیم تا شرمنده شهدا نشویم.

در ادامه این‌ مراسم با تقدیم لوح ایثار و پلاک عزت از خانواده شهید دارایی و تعدادی از شهدای ارتش تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار