شهید «عباس درزی»:

هرگز از پیشوای خود عقب نیافتید که هلاک خواهید شد

در فراری از وصیت‌نامه شهید «عباس درزی» آمده است: هرگز از امام و پیشوای خود عقب نیافتید که هلاک خواهید شد و هرگز هم جلوتر حرکت نکنید که گمراه خواهید شد.
کد خبر: ۵۱۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳ - 12April 2022

هرگز از پیشوای خود دنبال نیفتید که هلاک خواهید شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«عباس درزی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «آمل» است که در ادامه وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

خدایا! تو را به بزرگیت می‌ستایم و تو را به خاطر آن همه نعمت بی پایان شکر گذاریم. خدایا! چه زبانی گویای لطف و کرم تو برای هدایت شریت است؟ این انسان سرگشته و وامانده را که از فطرت خویش بازمانده چه کسی می‌تواند به سویت بازگرداند؟

خدایا! تو را به خاطر گذاشتن حجت‌های خویش برزمین، برای اینکه بندگانت هرگز بی‌سرپرست نمانند، سپاس می‌گویم. از همه‌ی شما تقاضامندم که امام را تنها نگذارید و همیشه دنباله‌رو امام باشید. این سخن مولا علی (ع) که فرمودند که هرگز از امام و پیشوای خود عقب نیفتید که هلاک خواهید شد و هرگز هم جلوتر حرکت نکنید که گمراه خواهید شد. [بخاطر داشته باشید]

پدر و مادرم، از اینکه دانشگاه را گذاشته‌ام و به جبهه جنگ رفته‌ام، ناراحت نباشید؛ چونکه آنجا یک دانشگاه دیگری است. دانشگاه فضیلت و انسان سازی و مبارزه و جهاد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار