ما مقاوم هستیم/ سردار کارگر خبر داد؛

بازدید بیش از یک میلیون نفر از مناطق عملیاتی جنوب/ حضور ۵۰ درصدی خانواده‌ها در مناطق عملیاتی با خودرو‌های شخصی

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: نوروز امسال بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند که بیش از ۶۰ درصد آنان، نخستین سفرشان به این مناطق بود.
کد خبر: ۵۱۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱ - 13April 2022

بازدید بیش از یک میلیون نفر از مناطق عملیاتی جنوب/ حضور ۵۰ درصدی خانواده‌ها در مناطق عملیاتی با خودرو‌های شخصیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تشریح این خبر اظهار داشت: ویژگی سفر‌های راهیان نور امسال حضور خانواده‌ها با خودرو‌های شخصی بود که شامل بیش از ۵۰ درصد شرکت کنندگان امسال بود.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور ادامه داد: امسال مردم می‌توانند از یادمان‌های دفاع مقدس در استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، هرمزگان و بوشهر بازدید کنند.

سردار کارگر با اشاره به برقراری این سفر‌ها در طول سال، افزود: قبل از تعطیلی سفر‌های راهیان نور در سال‌های قبل از کرونا، اردو‌های راهیان نور به حدود هفت میلیون زائر رسیده بود که پیش‌بینی می‌شود همین تعداد زائر امسال از یادمان های دفاع مقدس بازدید کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: برای راحتی زائران سامانه ملی راهیان نور به شماره ۰۹۶۳۱۳ راه اندازی شد تا مردم قبل یا حین سفر بتوانند سوالات خود را مطرح و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: تاکنون ­۸۰ هزار خادم، ۲۵ هزار راوی و ۱۸ هزار مبلغ روحانی در شبکه مجموعه‌های راهیان نور قرار گرفتند و از بیش از ۴۰ کشور دنیا، مردم به اردو‌های راهیان نور آمدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار