استاندار آذربایجان غربی:

رفع محرومیت از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم است

«معتمدیان» گفت: سیاست دولت سیزدهم در سفر به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته، رسیدگی به مشکلات مردم و گرفتن تصمیمات کارآمد برای رفع محرومیت‌هاست.
کد خبر: ۵۱۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱ - 14April 2022

رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار از برنامه های اصلی دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «محمدصادق معتمدیان» استاندار آذربایجان غربی، در نهمین سفر شهرستانی خود، در جمع مردم بخش «نازلو» و شهر «نوشین» از توابع شهرستان «ارومیه»، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم رفع محرومیت در مناطقی است که از امکانات کمتری برخوردار هستند.

وی گفت: در همین راستا ما نیز در مجموعه استانداری سعی داریم با حضور در شهرستان‌ها بدون واسطه و رودرو مشکلات و مطالبات مردم را استماع و جمع‌بندی کنیم تا بر اساس ظرفیت‌ها و بسیج امکانات مجموعه‌های دولت، نهاد‌های انقلابی و خصوصی، برای حل مشکلات اصلی و اولویت‌دار اقدام کنیم.

معتمدیان هم‌افزایی و تعامل بین بخش‌های مختلف و دستگاه‌های اجرایی را از لازمه‌های موفقیت در این هدف عنوان کرد و افزود: بحمدالله حضور و همراهی نمایندگان و مسئولین در این سفر‌ها، نشان از عزم جدی آن‌ها برای حل مشکلات مردم دارد.

استاندار آذربایجان غربی تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام استان که دارای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی هستند را از اولویت‌های سال جاری عنوان کرد و گفت: موضوع سلامت و بهداشت نیز از مهمترین مسائلی است که رسیدگی به مشکلات و کمبود‌های آن جزو اولویت‌های جدی ما در دولت محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه‌های دولت که جزو برنامه‌های اصلی در سال جاری است، صدور اسناد اراضی کشاورزی است که امیدواریم با پای کار آمدن همه دستگاه‌های متولی تا پایان دولت سیزدهم آن را نهایی کنیم.

استاندار آذربایجان غربی در این دیدار دستور پیگیری و رفع مشکلات مردم این مناطق را صادر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار