فرمانده قرارگاه شهید کاظمی نزسا:

دیدار با خانواده شهدا باید یک فرهنگ برای مسئولان نهادینه شود

سردار «آسیابانی» گفت: دیدار با خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ بین مسوولان نهادینه شود و آرامش و امنیت امروز، مدیون ازخودگذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده آنان است.
کد خبر: ۵۱۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹ - 15April 2022

دیدار با خانواده شهدا باید یک فرهنگ برای مسئولان نهادینه شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «کورش آسیابانی» فرمانده قرارگاه شهید کاظمی نزسا  با حضور و دیدار با تعدادی از خانواده‌های شهدای شهرستان روانسر که به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل و سرکشی‌ از آنان، رشادت‌ها و جانفشانی‌‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را برای همه تداعی می‌کند.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ بین مسئولان نهادینه شود ادامه داد: آرامش و امنیت امروز، مدیون ازخودگذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده آنان است.

ارشد نظامی در منطقه اورامانات بیان داشت: یاد و نام شهدا همیشه در دل ها زنده است و دشمنان اسلام بدانند تا زمانی که خانواده های شهدا و رزمندگان و آزادگان و جانبازان هستند مردم از اسلام ناب محمدی(ص) دفاع خواهند کرد.

سردار آسیابانی با بیان اینکه در ایام دفاع مقدس مردم اورامانات برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند افزود: مردم این منطقه وفاداری خود را به آرمان های انقلاب ثابت کرده اند.

فرمانده قرارگاه شهیدکاظمی تاکید کرد: مسئولان باید قدردان خانواده های شهدا و مردم این منطقه باشند  چرا که خدمت به  این عزیزان مایه  افتخار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار