نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

تمام برنامه‌های متعدد انقلاب اسلامی در راستای «جهاد تبیین» است

آیت‌الله «علما» گفت: تمام برنامه‌های متعدد انقلاب در راستای جهاد تبیین است در سال ۱۳۴۲ امام راحل ماهیت رژیم صهیونیستی را بیان کرد و خطر آن را گوشزد کرد و نسبت به آن رژیم غاصب برای منطقه هشدار داد.
کد خبر: ۵۱۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵ - 15April 2022

تمام برنامه‌های متعدد انقلاب در راستای جهاد تبیین استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، در جلسه برنامه ریزی برگزاری روز قدس و عید فطر که امروز با حضور مسوؤلان دستگاه‌های اجرایی در محل دفتر نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه برگزار شد، آیت الله علماء نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه بر تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی توسط دستگاه ها تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه گفت: تمام برنامه‌های متعدد انقلاب در راستای جهاد تبیین است در سال ۱۳۴۲ امام راحل ماهیت اسرائیل را بیان کرد و خطر آن را گوشزد کرد و نسبت به آن دولت غاصب برای منطقه هشدار داد.

وی افزود: این که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اصرار بر جهاد تبیین دارند برای روشنگری عظمت انقلاب اسلامی است، زیرا جمعه آخر ماه رمضان جزو ملهماتی است که به امام راحل الهام شده و از لحظه اول انقلاب امام راحل اینگونه ماهیت اسراییل را هویدا کرد.

آیت الله علما تأکید کرد: اسلام با شعائر زنده است لذا باید این موارد را زنده نگه داشت، جان مطلب این است که شعائر اسلامی را زنده نگه داریم.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه در خصوص ناتوانی آمریکا در قبال ایران تصریح کرد: الان کاخ سفید اعتراف می‌کند که نتوانستم کاری در قبال ایران انجام دهیم، زیرا همین تبیین است که قدرت و عظمت اسلام را متجلی کرده لذا ما باید فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص ماهیت اسراییل تبیین کنیم و این که ایران به عنوان کشوری قدرتمند در معادلات جهانی اثر گذار است.

وی بیان داشت: باید شعائر را زنده نگه داریم، باید ببینیم رمضان عید فطر، عید قربان را چه کسی مدیریت کرده و ماه مبارک رمضان را با همه وجود گرامی بداریم و ارزشهای عظیم نهفته در آن را احیا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار