در نشست هم‌اندیشی رسانه‌ای عنوان شد؛

ایجاد مرکز آفرینش‌های هنری سپاه کربلا برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

در نشست هم‌اندیشی رسانه‌ای در مازندران عنوان شد مرکز آفرینش‌های هنری سپاه کربلا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان ایجاد شود.
کد خبر: ۵۱۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱ - 17April 2022

مرکز آفرینش‌های هنری سپاه کربلا گامی موثر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، نشست هم‌اندیشی و هماهنگی رسانه‌ای با حضور سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و «هادی ابراهیمی» مدیرکل صدا و سیما در محل سازمان صدا و سیمای استان برگزار شد.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا از برگزاری یادواره‌های شهدای شهرستانی با محوریت سرداران شهرستان و ایجاد مرکز آفرینش‌های هنری سپاه به عنوان بازویی برای رسانه استانی خبر داد و گفت: بهره برداری از مرکز آفرینش‌های هنری گامی موثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان محسوب می‌شود.

وی افزود: این یکی از ضروریت‌ها بوده و مجموعه سپاه به این نتیجه رسیده که برای نقش آفرینی موثر در حوزه جهاد تبیین و بیان واقعیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید از یک رسانه و زیرساخت بسیار خوبی برخوردار و در کنار صدا و سیما به عنوان یک بازویی برای صدا و سیمای استان باشد و انتظار است برای سال 1402 هم ساختمان به بهره برداری برسد و هم تجهیزات راه اندازی شود.

سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران پخش برنامه‌ مناسبت‌های ویژه دفاع مقدس را نیازمند برنامه ریزی مدون و نگاه ویژه به همه بخش‌ها دانست و افزود: برنامه ریزی شده که در طول سال برنامه‌ها را حساب شده، درست و هدفمند با کمک همه دستگاه‌های فرهنگی اجرایی کنیم تا بتوانیم فرهنگ جهاد ایثار و شهادت را به نسل‌های جوان و نوجوان منتقل کنیم.

ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمی مازندران نیز پخش زنده مراسم یادواره شهدا، اردوهای راهیان نور و جهادی را بخشی از جهاد تبیین در رسانه استانی عنوان و تصریح کرد: تولید برنامه خاطرات 25 با رویکرد دفاع مقدس که بزودی پنجشنبه شب‌ها از رسانه استانی پخش خواهد شد نمونه‌ای از رویکرد برنامه سازی صدا و سیما با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار