امام‌جمعه‌ کوهدشت:

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان یک ضرورت است

حجت‌الاسلام «طهماسبی» با اشاره به ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: پول و قدرت بسیار مهم است؛ ولی مهم‌تر از آن مدیریت و برنامه‌ریزی داشتن است و بایستی موانع تولید برای مردم برداشته شود.
کد خبر: ۵۱۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷ - 15April 2022

ضرورت حمایت از شرکت های دانش بنیان

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» امام جمعه کوهدشت، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار داشت: ما قرآن، قانون الهی و این ریسمان متصل ما بین آسمان و زمین را در شب قدر نازل کردیم و اگر تمام بشر بخواهند نمی‌توانند یک آیه و یک سوره مانند آن بیاورند.

وی با اشاره به‌ضرورت تلاش برای کسب درجات والای بهشت، افزود: در شب قدر برای ما اندازه‌گیری می‌کنند و به ما بر اساس کاری که درگذشته کرده‌ایم مقدر خواهند کرد و بر طبق آن به رستگاری خواهیم رسید.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه بالاترین ثواب در شب قدر کسب علم است، عنوان کرد: هر حرکتی همراه طرح و برنامه نباشد گرفتار ضعف و ماندگاری شده و در جامعه مشکل‌آفرین خواهد شد.

وی با اشاره به گرامیداشت روز ارتش، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: وظیفه همه مسئولان این است که برای استحکام نیروهای مسلح برنامه‌ریزی کنند.

طهماسبی با اشاره به لزوم ایجاد نگاهی جامع به‌وسیله استغفار و تأکید بر عدم هرگونه معطلی درزمینهٔ امور کشور بیان کرد: برطرف ساختن فقر و محرومیت، حمایت از اقشار هدف، استقرار تأمین اجتماعی به‌صورت جامع، تخصصی کردن و لایحه بندی امور و…در راستای خدمت به مردم برای مسئولان ضرورت دارد.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به‌ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: پول و قدرت بسیار مهم است ولی مهم‌تر از آن مدیریت و برنامه‌ریزی داشتن است و بایستی موانع تولید برای مردم برداشته شود.

وی بیان کرد: بایستی زوایای مربوط به اعطا وام به ابر بدهکاران مشخص شود و با متخلفین برخورد قاطع شود و هم چنین نباید بدون برنامه‌ریزی پول را چاپ کرد.

طهماسبی با اشاره به حضور مؤثر هیئت ویژه معاونت اقتصادی رئیس‌جمهور در کوهدشت به جهت بررسی و پیگیری رفع مشکل آبی برخی نقاط شهرستان، بیان کرد: بایستی ۲۰ سال پیش سد معشوره درست می‌شد، احداث سدبندهای خاکی کوچک در دستور کار قرار گیرد وهم چنین پیشنهاد می‌شود آب شیرز را برای آب شرب کوهدشت منتقل شود.

امام‌جمعه کوهدشت خطاب به رئیس‌جمهور و استاندار لرستان گفت: دو چیز برای استان مهم است اول: پول حلال و دوم: مدیری که بودجه موردنظر را به‌درستی و با برنامه‌ریزی هزینه کند؛ برای نصب مدیران ملاک‌ها باید مدنظر باشد.

وی با گرامیداشت اولین سالروز شهادت سرلشکر شهید سید محمد حجازی، بیان کرد: سردار حجازی شخصیتی بزرگ و برجسته و موردعنایت رهبر معظم انقلاب بودند و آثار و برکات حضور ایشان در جبهه مقاومت بسیار نمایان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار