شهید صفرى: مساجد را پر نگه دارید که سنگرند

شهید «محمدحسین صفرى» در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «اى ملت حزب‌الله تا می‌توانید مساجد را که سنگر اسلام هستند پر کنید و نماز جمعه را ترک نکنید و برای فرج امام زمان دعا کنید.»
کد خبر: ۵۱۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲ - 15April 2022

شهید صفرى: مساجد را پر نگه دارید که سنگرند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.  

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

وصیت‌نامه شهید محمد حسین صفرى

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

با سلام درود به رهبر انقلاب امام امت خمینى بت‌شکن بنیانگذار جمهورى اسلامى ایران و با درود به روان پاک شهداى غرق به خون خفته کربلاى حسین و کربلاى ایران و درود فراوان به امت حزب‌الله و شهیدپرور.

اى حسین جان! ما از جان مال خود گذشته‌ایم و به نداى تو لبیک گفته‌ایم و در این راه باید به قدرى مبارزه کنیم تا پرچم لا اله الا الله محمد رسول الله در سراسر دنیا گسترش یابد تا اینکه تمام ابرکفار ما بدانند که قدرت اسلام چیست.

اى ملت حزب‌الله تا می‌توانید مساجد را که سنگر اسلام هستند پر کنید و نماز جمعه را ترک نکنید و برای فرج امام زمان دعا کنید.

پدر و مادرم براى من گریه نکنید و براى من مجلس نگذارید اگر براى من گریه کنید دشمنان با خوشحال می‌شوند پس شما براى من خوشحال باشید که به سعادت رسیدم.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار