مروری بر وصیت‌نامه شهید «ابراهیمى»

شهید محمدقاسم ابراهیمى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «در خط امام خمینی حرکت کنید، قدس را آزاد کنید.»
کد خبر: ۵۱۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷ - 16April 2022

مروری بر وصیت‌نامه شهید «ابراهیمى»

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

وصیت‌نامه شهید محمدقاسم ابراهیمی

«بسمه تعالى

تقدیم به ادامه‌دهندگان راه آن شهید عزیز

انالله و انا الیه راجعون.

اى کسانى که ایمان آورده‌اید شما مانند آنانکه راه کفر و نفاق پیمودند نباشید که گفتند اگر برادران و خویشان ما به سفر نرفته و یا به جنگ حاضر نمى‌شدند به چنگ مرگ نمی‌افتادند این آرزوهاى باطل را خدا حسرت دل آنان خواهد کرد و خداست که زنده مىگرداند و می‌میراند (به هر علت و هر سبب که مى خواهد) و به هر چه می‌کنید آگاه است.

با درود و سلام بر امام زمان (عج) و نایب برحقش امام خمینى و با سلام بر شهیدان اسلام از صدر تاکنون که در راه اسلام و قرآن مردانه جنگیدند و جان خویش را در این راه فدا کردند و با درود بر رزمندگانى که قهرمانانه راه آن‌ها را ادامه می‌دهند.

سلام بر پدران و مادران شهیدان خدایى و درود بر خط امام که از سرچشمه جوشان اسلام سرچشمه می‌گیرد و خطى است که به اثبات رسانید تنها امید مستضعفان جهان و حرکت‌هاى اسلامى است و تنها با این خط است که مى توان قدس عزیز، این قلب محرومان را نجات داد.

خداوند تمام مسلمانان را در بودن در این مسیر یارى فرماید. برادران و خواهران گرامى! قدر این ابرمرد گیتى، رهبر عزیز انقلاب را بدانید و از بیانات گهربارش حداکثر استفاده را کنید که خداوند متعال با چنین رهبرى لطف بسیار بزرگى به ما کرده است؛ قدرش را بدانید که فردا در پیشگاه خداوند سرافکنده و شرمسار نباشید و همیشه گوش به فرمانش باشید.

پدرجان! امیدوارم با صبر و تحمل خدا را شکر کنى و ناراحتى نداشته باشى، چون راهى که من رفته‌ام راه سیدالشهداست، امیدوارم برادرانم نیز به یارى خدا این راه را ادامه دهند.

از برادران و خواهرانم به خاطر اینکه نتوانسته‌ام کوچکترین خدمتى به آنان کنم طلب آمرزش می‌کنم و حلالیت می‌طلبم؛ امیدوارم فرزندم راهم را ادامه دهد و همانقدر که من از دست پدرم راضى هستم، او هم از من راضى باشد و مرا حلال کند، از تمام دوستان و اقوام می‌خواهم که اگر هر کدام از من ناراحتى دیده‌اند مرا ببخشند و حلال کنند.

خیلى دوست داشتم که مادرم زنده بود و در آن هواى آزاد سر قبرم می‌آمد ولى افسوس که چنین سعادتى نصیبم نشد در خاتمه از همه التماس دعا دارم.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار