کارشناس مسائل منطقه:

نگاه غرب به مسائل منطقه و فلسطین دوگانه است

هانی‌زاده گفت: رفتار‌های غرب و نهاد‌های بین‌المللی نسبت به مسائل منطقه و جهان دوگانه بوده، علیرغم اینکه ملت فلسطین سال هاست تحت ظلم قرار دارند، اما آن‌ها به دنبال حفظ رژیم صهیونیستی هستند.
کد خبر: ۵۱۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶ - 15April 2022

نگاه غرب به مسائل منطقه و فلسطین دوگانه است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حسن هانی‌زاده» کارشناس مسائل منطقه در گفت‌وگویی در تحلیل خود نسبت به رفتار دوگانه غرب علیرغم اینکه سالیان سال است مردم فلسطین تحت سلطه و تهاجم رژیم صهیونیستی هستند، اظهار داشت: نگاه کشور‌های غربی و نهاد‌های حقوق بشری نسبت به رخداد‌های منطقه و جهان دوگانه و برگرفته از منافع کشور‌های غربی است لذا نوعی پارادوکس در رفتار آن‌ها وجود دارد.

وی افزود: ملت فلسطین بیش از هفت دهه است که تحت حملات رژیم صهیونیستی قرار دارند و ده‌ها هزار نفر در این مدت به شهادت رسیده اند. البته در طول این مدت آمریکا، انگلیس و فرانسه ۸۵ قطعنامه که توسط شورای امنیت علیه اسرائیل و جنایات آن تصویب شده را وتو کرده اند.

 کارشناس مسائل منطقه تصریح کرد: این مسائل نشان می‌دهد که سازمان ملل و نهاد‌های بین المللی و قدرت‌های استکباری به دنبال این هستند که رژیم صهیونیستی را حفظ کنند، با توجه به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر که تشدید هم شده متأسفانه جامعه جهانی نسبت به این رفتار رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند.

هانی‌زاده خاطر نشان کرد: ملت فلسطین نسبت به این نهاد‌ها و کشور‌های غربی امیدی ندارند. البته برخی کشور‌های مرتجع عرب و غرب هم در صدد رابطه با رژیم صهیونیستی هستند بنابراین نمی‌توان خیلی نسبت به دیدگاه‌ها و عملکرد آن‌ها واقع بینانه و خوش بینانه نگاه کرد.

وی تأکید کرد: اتفاقات اخیر در اراضی اشغالی نشان می‌دهد که ملت فلسطین خود را برای مبارزه طولانی آماده کرده اند و رژیم صهیونیستی هم در صدد نفوذ در منطقه اقدامات جنایت کارانه خود را ادامه می‌دهد، اما ملت فلسطین راهشان را برای مبارزه انتخاب کرده اند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها