شعرخوانی شاعران در «دیدار ماه» برگزار شد

مراسم «دیدار ماه» نشست شعرخوانی شاعران همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در حوزه هنری و در جوار مقبره شهدای گمنام برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷ - 17April 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‎پرس، مراسم «دیدار ماه» نشست شعرخوانی شاعران داخلی و خارجی همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت (ع) در حوزه هنری و در جوار مقبره شهدای گمنام با حضور جمعی از شاعران نام‌آشنای پیشکسوت و جوان برگزار شد.

هر سال همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان تعدادی از شاعران از سراسر کشور در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی شعرخوانی داشتند و شعرا از طیف‌ها و سلیقه‌های مختلف و نیز از شهرهای بزرگ و کوچک کشور در قالب شاعران جوان و پیشکسوت در این دیدارها حاضر می‌شدند اما امسال به دلیل شرایط پیش آمده ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا، این برنامه برای دومین سال به همت مرکز آفرینش‌های ادبی در جوار مقبره شهدای گمنام حوزه هنری اجرا شد.

این برنامه با اجرای مرتضی امیری اسفندقه و با شعرخوانی علیرضا قزوه، عبدالجیار کاکایی، محمدمهدی سیار، محمود حبیبی کسبی، بابک نیک طلب، سجاد سامانی، محمد غفاری و عالیه مهرابی، نغمه مستشار نظامی و سیده تکتم حسینی برگزار شد و علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در قاب شبکه دو سیما به تماشا بنشینند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار