سران قوا به جشن گلریزان ستاد دیه کشور ۷ میلیارد ریال کمک کردند

سران قوای مجریه، قضاییه و مقننه به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در مجموع با اختصاص رقمی بالغ بر ۷ میلیارد ریال، در سی و پنجمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور مشارکت کردند.
کد خبر: ۵۱۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶ - 17April 2022

سران قوا به جشن گلریزان ستاد دیه کشور ۷ میلیارد ریال کمک کردندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در ماه مبارک رمضان امسال با اهدای مبلغی معادل ۵ میلیارد ریال، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای با اختصاص رقم یک میلیارد ریال و محمدباقر قالیباف نیز با واریز مبلغ یک میلیارد ریال، در راستای آزادی محکومان جرایم غیرعمد همیار این نهاد حمایتی شدند.

به گفته سید اسدالله جولایی، رئیس هیات امنای ستاد دیه کشور بیستم فروردین طبق سنت هر ساله چراغ این آیین معنوی با کمک ده میلیارد ریالی رهبر معظم انقلاب اسلامی روشن شد و تا به امروز از محل همین منابع و کمک‌های مادی و معنوی خیرین خداجو از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون زمینه آزادی صد‌ها زندانی جرایم غیرعمد فراهم شده است.

هم‌اکنون تعداد ۴ هزار و ۴۶ بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیه به دلیل جرایم غیرعمد در بند زندان‌های کشور تحمل حبس می‌کنند که بیشتر این زندانیان تحت حمایت ستاد دیه در شمار بدهکاران مالی هستند.

انتهای پیام /341

نظر شما
پربیننده ها