شهید «بابایى»:

علم انسان را به کمال و سعادت سوق مى‌دهد

شهید رضا بابایى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «علم بیاموزید، زیرا علم انسان را به کمال و سعادت سوق مى‌دهد تا با تفکر و اندیشه بتواند به جامعه اسلامى خدمت کند.»
کد خبر: ۵۱۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰ - 18April 2022

علم انسان را به کمال و سعادت سوق مى‌دهد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

وصیت‌نامه شهید رضا بابایی

«بسمه تعالى

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانواده عزیزم

از اینکه شما را تنها مى گذارم مرا ببخشید و حلالم کنید، زیرا امروز اسلام قرآن و مملکتم از همه چیزهاى دیگر واجب‌تر است.

پدر و مادر عزیزم از شما خواهش مى‌کنم برادران و خواهران شیرین‌تر از جانم را براى تحصیل علم به مدرسه بفرستید، زیرا این علم است که انسان را به کمال و سعادت سوق مى دهد تا با تفکر و اندیشه بتوانند به جامعه اسلامى خدمت کنند.

حال که می‌بینم روز آخر فرا رسیده و روز جدایى پس اى مادر جان افتخار کن که فرزندى داشتى که توانست در چنین روزى در راه میهن و امام خمینى دین خود را نسبت به اسلام و جهان ادا کند، ما امروز از یاران امام حسین (ع) هستیم و در مرگ ما گریه و زارى نکنید.

دیگر عرضى ندارم. خداحافظ تا روزى که مرا در خاک گذارند.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار