شهید غفاریان: در نماز جمعه شرکت کنید

شهید ملک‌محمد غفاریان در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «در مراسم اسلامى و دعاى کمیل و توسل و نماز جمعه شرکت کنید که این کار‌ها باعث سرافرازى اسلام و کورى دشمنان است.»
کد خبر: ۵۱۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶ - 19April 2022

شهید غفاریان: در نماز جمعه شرکت کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

وصیت‌نامه شهید ملک‌محمد غفاریان

«بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام بر مهدى موعود امام زمان و نایب بر حقش امام خمینى و با درود و سلام به شهداى اسلام مخصوصا شهداى کربلاى ایران:

شهید به وجه‌الله مى نگرد. امام خمینى

اینجانب ملک محمد غفاریان وصیت نامه خود را آغاز می‌کنم.

خطاب به ملت شهیدپرور!

نخستین کلمه این است که امام عزیزمان این قلب تپنده مستضعفان را فراموش نکنید و او را مثل مردم کوفه که امام حسین را تنها گذاشتند تنها نگذارید، جبهه را فراموش نکنید بیایید در جبهه و از دین و ایمان و مملکت اسلامى خود دفاع کنید و حال و هواى اینجا را ببینید.

دومین حرف من این است که به حرف گروهک‌هاى منحرف گوش ندهید این‌ها انسان نیستند که بتوان براى حرف آن‌ها ارزش قایل شد، تا می‌توانید این‌ها را رسوا کنید و نگذارید که این‌ها هیچ حرکتى بکنند. این‌ها را باید یا هدایت و یا سرکوب کرد، حرف دیگر و تقاضاى من این است که در مراسم اسلامى و دعاى کمیل و توسل و نماز جمعه شرکت کنید که این کار‌ها باعث سرافرازى اسلام و کورى دشمنان است.

خطاب به خانواده محترم!

از دوستان و آشنایان می‌خواهم که پیرو خط امام عزیزمان باشند و از فرزندانم می‌خواهم که بعد از من راه مرا که همان راه حسین است ادامه دهند.

همسرم از تو مى خواهم اگر شهید شدم مانند زینب استوار باش و بر خدا توکل کن، فرزندانمان را شایسته تربیت کن که کارى شبیه زینب کرده باشی، از خواهر گرامی‌ام مى خواهم مرا حلال کند و دوستان و آشنایان و تمام فامیل مى خواهم که حلالم کنند.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار