فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی ارتش:

گسترش معنویت بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب نخستین ماموریت ارتش است

سرهنگ «کریمی شادی» گفت: اولین مأموریت ارتش ارتقاء سطح فضایل اخلاقی و گسترش معنویت در جوانان سرباز بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب است.
کد خبر: ۵۱۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲ - 18April 2022

گسترش معنویت بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب نخستین ماموریت ارتش استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سرهنگ «امیر کریمی شادی» فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی ارتش امروز در جمع خبرنگاران با تبریک روز ارتش اظهار داشت: آمادگاه شهید فراشاهی قم یکی از اصلی‌ترین مراکز توزیع مهمات در سطح نیرو‌های مسلح است که در دوران جنگ تحمیلی و در بیشتر عملیات‌های دفاع مقدس از جمله فتح المبین، بیت المقدس، طریق القدس و ثامن الائمه (ع) خدمات زیادی در پشتیبانی و خدمات رزمی یگان‌های شرکت کننده داشت.

وی با اشاره به فعالیت‌های آمادگاه شهید فراشاهی در دوران فراگیری ویروس منحوس کرونا گفت: پس از ابلاغ اوامر امیر فرماندهی محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرمانده پدافند قرارگاه زیستی، ارتش و پادگان شهید فراشاهی تمام توان خود را در حوزه‌های مختلف بهداشتی و درمانی برای مردم پای کار آورد، تا شعار ارتش فدای ملت در عصر حاضر هم تحقق عینی پیدا کند.

فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی ارتش تصریح کرد: ما به عنوان میزبان نیرو‌های تجمیع شده برخی از یگان‌های نزاجا بودیم که در قم ماموریت ضدعفونی اماکن عمومی، پاکسازی سطحی، سم زدایی و واکسناسیون، احداث بزرگترین بیمارستان تنفسی در قم، با حمایت‌های مادی و معنوی فرمانده محترم نیروی زمینی قهرمان توزیع ماسک، گان و اقلام بهداشتی، توزیع غذای گرم به مردم حاشیه نشین را برعهده داشت.

کریمی شادی عنوان داشت: چندین مرحله اهدای خون توسط پرسنل پایور و وظیفه آمادگاه شهید فراشاهی ارتش به بانک انتقال خون استان قم، اعزام چندین مرحله تیم پزشکی همراه تجهیزات، توزیع رایگان دارو در روستا‌های اطراف آمادگاه، اقدامات دیگری در خدمت رسانی به هموطنان بوده است.

وی اظهار داشت که کارکنان حال حاضر ارتش جمهوری اسلامی ایران همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس که به عنوان پیشکسوتان ما نقش اصلی را در دفاع از مردم، وطن و اسلام ایفا کردند، مطمئنا از لحاظ باور، اعتقادات، شجاعت از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی کمتر نیستند و روز به روز هم قوی‌تر می‌شوند و ارتشیان بار‌ها این مسئله را ثابت کردند که تا پای جان از این مردم و مرزوبوم دفاع می‌کنند و بسیار هوشمندانه رفتار می‌کنند.

فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی ارتش گفت: پرسنل ارتش تلاش می‌کنند شعار ارتش فدای ملت در همه عرصه‌ها به صورت عینی مشاهده شود، در زمان زلزله، سیل و بحران‌ها نیرو‌های مسلح از جمله ارتش و سپاه جز اولین‌ها هستند که در مناطق بحران زده حضور پیدا می‌کنند تا به مردم خدمت کنند.

سرهنگ کریمی شادی درباره آموزش سربازان وظیفه‌ای که خدمت مقدس سربازی را در ارتش می‌گذرانند گفت: آموزش‌ها در ارتش صرفا نظامی نیست در کنار آموزش‌های نظامی و حفظ آمادگی‌های نظامی، آموزش‌های تخصصی دیگری نیز به سربازان داده می‌شود؛ اولین مأموریت ما فراهم نمودن محیطی جهت ارتقاء سطح فضایل اخلاقی و گسترش معنویت بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب برای جوانان سرباز حاضر در آمادگاه است.

وی افزود: ماموریت دیگر ما مقابله با ترویج سبک زندگی غربی و نهادینه نمودن سبک زندگی ایرانی اسلامی، جامعه پذیر شدن سربازها، استفاده از علم و پژوهش سربازان تحصیل کرده جهت مهارت محور نمودن خودشان و سربازانی که تحصیلات کمتری دارند است تا بعد از خدمت سربازی بتوانند با تخصص و مهارتی که در ارتش آموخته اند شغلی کسب کنند.

فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی با اشاره به روز ارتش اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از نظر قدرت و اقتدار ملی در اوج قرار دارد و مردم اطمینان داشته باشند، پرسنل ارتش همواره با بینش و بصیرت به دفاع از کیان ارضی و اعتقادی میهن عزیزمان و مردم خواهند پرداخت و همانگونه که تا امروز ماموریت‌های خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده، برقراری آرامش مردم هدف اصلی ارتش است و هر گونه تعدی به این آرامش با پاسخ کوبنده ارتش مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار