یادداشت/

ارتش آماده فداکاری برای تأمین امنیت کشور است

امروز ارتش سرافراز بیش از هر زمان دیگری آماده فداکاری برای تأمین آسایش و آرامش و امنیت ملت بزرگ ایران در هر نقطه از سرزمین پهناور ایران است.
کد خبر: ۵۱۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۵ - 19April 2022

ارتش آماده فداکاری برای تأمین امنیت کشور استگروه استان‌های دفاع‌پرس ـ «سید قاسم هاشمی» معاون اجرایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران؛ ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و روز بزرگداشت حماسه آفرینی‌های فرزندان ملت در ارتش، برای آنان‌که در صفوف به هم پیوسته مشتاقان شهادت و ایثار در کرانه‌های آسمان و پهنای دریا‌ها و وسعت خشکی‌ها حضور یافته‌اند، نمونه کاملی از مجاهدت‌ها و حماسه‌های ناب ایثارگران و مجاهدین در راه خدا و تداعی کننده سیمای شجره طیبه الهی بوده است.

شهدای قهرمانی که افطار روزه مبارکشان در ایام و لیالی قدر به شربت شهادت گشوده شد تا دلدادگانی که در عملیات رمضان به فیض شهادت نائل آمدند و این خلعت فاخر را در رمضان المبارک به تن کردند؛ نشان مبارک ارتش و آیه پرفضیلت «وَ إنَّ جُندَنا لَهُمُ الغالِبون» را بر سینه داشتند و در شمار ارتش حزب الله، مرتبت فاخر سربازی ارتش یافته بودند.

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها ارتش معنویت محور دنیاست که تحت فرماندهی امامین انقلاب، اقتدار و سیادت خود را در پایبندی به سیره بزرگان دین و عمل به تکلیف سربازی و جانبازی ملت بزرگ ایران یافته است.

آری ارتش سرافرازمان بیش از هر زمان دیگری آماده فداکاری برای تأمین آسایش و آرامش و امنیت ملت بزرگ ایران در هر نقطه از سرزمین پهناورمان می‌باشد. قامت ملت‌مان، به بهای فداکاری شهیدان‌مان، به پاس صبوری خانواده‌ی شهدا و به لطف بصیرت و بینش مردم مان، و همت مسئولین زحمت کش روشن و درخشان است.

آری فردا از آن ماست، چون به فرموده‌ی امام راحل‌مان: «ما در انتظار رؤیت خورشیدیم» فردا از آن ماست، چون به فرموده‌ی رهبر عزیزمان «خدا با ماست». فردا از آن ماست، چون به قول سردار دل‌های بیدار و هوشیار شهیدمان حاج قاسم عزیز: «ما ملت امام حسینیم.»، «ما مقاوم هستیم»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار