«حفاظت و امنیت دیپلماتیک» رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی و جشن امضا کتاب «حفاظت و امنیت دیپلماتیک» نوشته اشکان پیرزاده و نوید کمالی در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۱۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴ - 19April 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، فرهنگسرای رسانه مراسم رونمایی و جشن امضا کتاب «حفاظت و امنیت دیپلماتیک» نوشته اشکان پیرزاده و نوید کمالی را برگزار می‌کند.

کتاب «حفاظت و امنیت دیپلماتیک» اثری علمی و پژوهشی است که تلاش دارد فصل جدیدی از تولید گفتمان در عرصه حفاظت از ماموریت‌ها و سرمایه‌های دیپلماتیک کشورمان را بگشاید تا از این طریق امکان مقابله و مواجهه هوشمندانه با تهدیدات روزافزون علیه ماموریت‌های خارجی کشورمان خصوصا ربایش، جاسوسی و خرابکاری ممکن شود.

مولفان این اثر، در قالب ۱۵ فصل به بررسی ابعاد مختلف حفاظت دیپلماتیک و تجربیات دیگر کشور‌ها در حوزه تامین امنیت و حفاظت از ماموریت‌های دیپلماتیک پرداخته و در پایان رهیافت‌هایی راهبردی و کاربردی را جهت ارتقاء سطح حفاظت از ماموریت‌های دیپلماتیک کشورمان ارائه داده‌اند.

در مراسم رونمایی از این کتاب که در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود، نویسندگان این اثر حضور داشته و ابعاد جدیدتری از اهمیت نگارش کتاب را بیان می‌کنند.

براساس این گزارش، این مراسم روز سه‌شنبه شش اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. حضور برای عموم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع است.

کتاب «حفاظت و امنیت دیپلماتیک» از سوی موسسه فرهنگی مطالعات و تحقیقات بین‌المللی ابرار معاصر تهران منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار