جهاد اسلامی فلسطین:

صهیونیست‌ها سردرگم و آشفته هستند/ مقاومت در کمین است

جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که اشغالگران سردرگم هستند و نمی‌دانند که چگونه باید در قبال موضع مقاومت در ایستادگی و حمایت از نگهبانان قدس عمل کنند.
کد خبر: ۵۱۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱ - 21April 2022

صهیونیست‌ها سردرگم و آشفته هستند/ مقاومت در کمین استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که اشغالگران سردرگم هستند و نمی‌دانند که چگونه باید در قبال موضع مقاومت در ایستادگی و حمایت از نگهبانان قدس عمل کنند.

طارق عزالدین سخنگوی جنبش جهاد در کرانه باختری اعلام کرد: اشغالگران به دنبال به دست آوردن شوکت و هیبت از دست رفته خود است.

وی افزود: کابینه اشغالگر در نوعی حالت آشفتگی امنیتی و سیاسی به سر می‌برد که این وضعیت منطقه را به سوی تنش خطرناک سوق می‌دهد. گزینه‌های مقاومت مطرح است. جهاد اسلامی دست از وظیفه مقدس خود در دفاع از سرزمین و مقدسات و کرانه باختری وقدس برنخواهد داشت.

عزالدین تاکید کرد: جهاد اسلامی به وظایف خود تحت هر شرایطی عمل خواهد کرد.. گروههای مقاومت اعلام کرده‌اند که آماده همه سناریوها در مقابله با دشمن هستند و اگر جنگی تحمیل شود، مقاومت آماده است.

وی گفت: نبرد سیف القدس، وحدت مقاومت در غزه و کرانه را ثابت کرد. اشغالگران از گشودن جبهه جدید در غزه هراس دارد. کرانه باختری همانند آتشفشان داغ است. در قدس انتفاضه واقعی وجود دارد.

عزالدین تاکید کرد: اشغالگران با رویارویی با غزه سرنوشتش شکست خواهد بود و مقاومت در کمین است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار